Nová láska

9/11/2014 Unknown 0 Comments

Ahojte,

stalo sa vám, že ste sa do nejakého produktu tak zaľúbili, že ho už nikdy nedáte z ruky? Musím sa vám priznať- mne sa to stalo. Zamilovala som sa!!! 

A konkrétne do tonika na pleť. Doteraz som nikdy ale fakt, že nikdy žiadne tonikum nepoužívala a keď mi jeden prišiel tak som ho s nadšením hneď vyskúšala. Stále som na odlíčovanie používala rôzne drogérkové odličovače alebo micelárne vody, ale nikdy som pleť nedočisťovala tonikom.

A do akého tonika som sa zamilovala? DO tonika od MARY KAY z radu BOTANICAL EFFECTS- táto rada konkrétne poskytuje 9 prípravkov, ktoré sú určené pre suchú až normálnu pleť alebo si môžete vybrať prípravky pre zmiešanú až mastnú pleť. Tento rad prípravkov je vytvorený z prírodných ingrediencií, ktoré sú personifikované na dosiahnutie zdravého oslnivého vzhľadu.

Produkty z toho radu:
Z radu si môžte vybrať čistiaci krém, tonikum, masku alebo hydratačný krém.

Ako vyzerá tonikum?
Foto archív autorky. Práva vyhradené!

Veľmi sa mi páči  prevedenie- balenie s pumpičkou (rozstrekovačom). A taktiež ako vidíte na obrázku biele balenie so zelenými písmenami vyzerá prírodne a k tomu aj vôňa je taká prírodná- nič prenikavé a nevtieravé.

Objem je 147 ml a cena je o niečo vyššia a to 22 €, ale podľa mňa do pleti sa oplatí investovať, pretože pleť teda tvár je asi to o čo sa treba najviac starať :)

Čo píše o tomto toniku výrobca?
Nevysušujúca formula jemne čistí pleť od zvyškov nečistôt a pomáha ju udržovať upokojenú a jemnú. Odstraňuje nadbytočný maz bez toho, aby pleť vysušovalo. Bohatý antioxidačný komplex prírodných výťažkov vyvinutý pre váš typ pleti.
  • Obnovuje prirodzenú rovnováhu pleti a pleť vyzerá žiarivejšie a zdravšie.
  • Vďaka ľanovému semienku a výťažku z morskej chaluhy, ktoré sú známymi zdrojmi mastných kyselín, dôležitých pre hydratáciu pleti, je ideálne na suchú pleť.
  • Bez alkoholu, syntetických farbív a bez parfumácie.
  • Vhodná starostlivosť na citlivú pleť.
Stačí, keď si pleť očistíte a potom ju dočistíte týmto tonikom a to tak, že ho nastriekate na vatu alebo odličovací tampón a potom už len pretriete tvár.

Foto archív autorky. Práva vyhradené!

Foto archív autorky. Práva vyhradené!

Ja som bola veľmi prekvapená, že po tom, čo som si pleť vyčistila micelárnou vodou od Garnier a to asi 2- krát (totižto stále som si čistila pleť asi 2 tampónikmi aby bola čistá) aj po použití tonika bol tampón stále od make-upu, čo bolo pre mňa neuveriteľné.

Aj keď je výrobok určený pre suchú až normálnu pleť a vy trpíte mastnou pleťou tak ako ja tak to vôbec nevadí, môžete produkt použiť aj na mastnú pleť.

Ja som týmto tonikom úplne unesená a každý večer sa teším až si ho vezmem do ruky a dočistím si ním tvár, pretože je to neskutočne krásny pocit, keď máte pleť úplne čistú a upokojenú, že sa to nedá ani slovami opísať. Po použití tonika používam ešte hydratačný krém taktiež z tohto radu, ale o ňom niekedy nabudúce.

Asi je to prvý produkt, ktorým som neskutočne unesená a musím uznať, že tento výrobok MARY KAY sa podaril na 110%.

Skúšali ste už nejaké tonikum?

0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.