Inglot už aj na Slovensku

10/14/2014 Unknown 0 Comments

Ahojte,
viem, že neprispievam veľmi často a verte, že mi to je ľúto, ale nakoľko už aj mne začala škola a nakopili sa mi seminárne práce tak nestíham nejako písať :/ Ale nebojte sa, myslím na vás a priebežne, keď mám aspoň chvíľu tak sa snažím fotiť produkty.

Vďaka spolupráci s INGLOTOM, ktorý nedávno spustil predaj svojich produktov aj prostredníctvom e-shopu (konečne sa aspoň prostredníctvom e-shopu k nám dostávajú skvelé značky a ich produkty) si môžete dnes prečítať recenziu na 2 bestsellery:
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Na zrecenzovanie mi boli poskytnuté: lesk na pery v odtieni 25 a kontúrka na pery v odtieni 74. Týmto sa chcem veľmi poďakovať za možnosť testovať dané produkty.
Poďme sa bližšie pozrieť týmto produktom na "zúbky."

Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Och toto bola láska na prvý pohľad ovoňanie :) Keby ste cítili tú vôňu naživo, to je jedna báseň. Tento lesk vonia krásne sladko až mate nutkanie si ho stále na perách olízať a zistiť či tak aj chutí ako vonia.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Lesk má klasický aplikátor, voči ktorému nemám žiadne výhrady, pretože mne sa zdá v úplnej pohode a dobre sa mi s ním aplikuje na pery.

Čo o lesku píše výrobca?
Lesk na rty v tubě připomínající zkumavku, která odráží vášeň firmy Inglot pro výzkum a složení našich produktů. Obsahuje vitamín E a prodyšné sekmenty, které zaručují hydrataci a dlouhotrvající efekt.

Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Ako som spomínala tak na zrecenzovanie som dostala odtieň č.25 čo je jemne ružová farba, ktorú na perách, nebyť tých trblietok, takmer nie je vidieť. Objem lesku je 5,5 ml a cena 270 kč= cca 10€.
S tou hydratáciou súhlasím a tým dlhotrvajúcim efektom tiež, pretože na perách mi samotný lesk vydržal asi tak 2-3 hodinky a to som ho podrobila aj režimu pitia vody.

Ďalším členom do mojej kozmetickej zbierky je:
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Na zrecenzovanie som dostala kontúrku v odtieni č. 74- čo je povedzme ružovo- fialová s jemným nádychom bordovej. Objem resp. hmotnosť je 1,13 g a cena 230 kč= cca 9 €. 
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Ide o klasickú strúhaciu ceruzku, z čoho nie som veľmi nadšená, pretože mne sa podarí zostrúhať vždy veľké množstvo z ceruzky kým sa mi ju podarí ostrúhať na požadované množstvo. Ale priznám sa vám - túto som ešte neskúšala strúhať takže neviem, či sa mi ju podarí ostrúhať na prvý krát.

Poďme sa konečne pozrieť ako dané produkty vyzerajú na perách:
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Samotnú kontúrku som použila na celé prery nie len na vykontúrovanie pier a to z toho dôvodu, že nemám rúž, ktorý by bol podobný svojim odtieňom k tejto kontúrke. Tak som to vymyslela tak, že som si kontúrkou prešla celé pery a na vrch som naniesla lesk.

Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Tak a tu už môžete vidieť samotný lesk s podkladom ceruzky na perách.

A ak ste sa dočítali až tu tak mám pre vás super správu. Teraz si môžete produkty objednať cez e-shop a dokonca posielajú aj na Slovensko. Čiže Slováci už nemusím len obkukávať aké výrobky si môžu naši susedia Česi u nich zakúpiť, ale rovno nakúpiť na e-shope. 

A navyše ak ste z Čiech a do košíka si nahádžete veci v hodnote viac ako 500 kč tak vôbec nezaplatíte poštovné. A ak ste zo Slovenska a nechcete platiť poštovné, tak stačí spraviť objednávku v hodnote nad 2000 kč (cca 73€). Inak je poštovné na Slovensko prostredníctvom pošty 149 kč (5,50 €) a prostredníctvom kuriéra 200 kč (7,30 €). Tak šup šup hor sa do objednávania :)


0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.