Rouge edition 12 heures

1/25/2015 Unknown 6 Comments

Ahojte,

vítam vás pri dnešnom článku, ktorý sa bude niesť v znamení rúžov na pery a kontúrky. Tieto rúŽe a kontúrku som vyhrala v súťaži na blogu skvelej blogerky Loveliness by Tess. Určite vám odporúčam kliknúť na jej blog, pretože píše skvelé články. Za výhru jej veľmi pekne ďakujem, a som veľmi rada, že som tieto rúže vyhrala, pretože jeden z nich sa stal mojím obľúbencom, o ktorom je reč sa dozviete v článku. A samozrejme ďakujem aj spoločnosti Bourjois za poskytnutie cien do súťaže.
Foto archív autorky. Práva vyhradené. 
Rúže pochádzajú z kolekcie ROUGE EDITION 12 heures. Celkovo sa v tejto kolekcii nachádza 8 odtieňov:
Začnem obalom, ktorý upúta na prvý pohľad. Veľmi oceňujem, že je koniec ružu farebne odlíšený. Inak je klasický plastový, ale ten plast vyzerá byť kvalitný a asi len tak ľahko nepraskne. Konzistencia rúžu mi príde taká zamatová až matná. Pery veľmi nevysušuje no občas sa mi stane, že mám pocit, že pery sú suché a mám nutkanie ich oblízať. Ale to je len pocit. Veľmi oceňujem aj skosenie rúžu, s ktorým sa dá celkom pekne obkresliť obrys pier (áno viem na to slúži kontúrka, ale jednoducho niekedy je veľmi ťažké zohnať rovnaký odtieň kontúrky ako je rúž). 
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Ku mne došli ako som písala 2 rúže jeden v odtieni 32- rose vanity a druhý v odtieni 33-peche cocooning. Hmotnosť je 3,5g. Rúže resp. výrobca sľubuje výdrž 12 hodín. No s tou výdržou 12 hodín som sa nestretla. Avšak musím povedať, že rúže vydržia dosť dlho. Skúšala som výdrž počas silvestrovskej noci, počas ktorej sme bohate jedli a pili, čím si myslím, že som rúž podrobila poriadnej záťaži. Po cca 8 hodinách som na perách ešte stále mala náznaky toho, že som nejaký ten rúž na perách mala- totižto pery boli stále s jemným nádychom farby. Čo si myslím, že je obdivuhodné. Tiež oceňujem, že sa rúž veľmi neobtiera.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Tento odtieň si spájam s detstvom. Asi všetky moje bábiky mali pery namaľované takouto ružovou farbou. A skutočne je to taká bábikovská ružová.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Nie som veľmi zástancom takejto ružovej, ale tak na leto sa bude hodiť :)
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Tento rúž sa stal mojou stálicou. Podľa mňa je to asi najlepší rúž aký som zatiaľ mala. Úplne mi vyhovuje svojou matnou textúrou a najmä farbou. Keď som na sociálnej sieti spoločnosti videla tieto rúže hneď som sa zamilovala a podela som si, že aspoň jeden z nich musím mať. A čuduj sa svete ja mám hneď 2 takéto rúže.

Okrem rúžov som vyhrala aj kontúrku.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Odtieň 01- nude wave, ktorý je podobný rúžu v odtieni 33- peche cocooning.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Musím sa priznať, že kontúrky veľmi nepoužívam. Ako som písala nie je ľahké nájsť kontúrku v rovnakom odtieni ako je rúž. A nevyzerá to veľmi pekne ak máte kontúrku v inej farbe ako je rúž. No niektorým ženám to vôbec nevadí a bez váhania si dajú tmavú kontúrku a svetlú rúž. No uznajte nie je to smiešne? Ak už kontúrku použijem tak to robím tak, že si kotúrkov zamaľujem celé pery a na vrch potom nanesiem lesk na pery. Veľmi sa mi takáto kombinácia páči- vidieť ste to mohli napríklad v článku Inglot už aj na Slovensku, kde som testovala práve kontúrku a lesk na pery.

Oslovil ma aj odtieň 31- beige shooting. Avšak pozrieť naživo si ho nemám kde, pretože u nás v drogérii sa nachádza len malinký stojan Bourjois, ktorý však vyzerá ako po II. svetovej vojne. Obsahuje len pár výrobkov, ale aj tie sú usporiadané chaotický, všetko vyzerá byť odskúšané a všetko je veľmi opatlané, Ani sa nečudujem, keďže minule som videla dievčatá, mohli chodiť na základku, ako si každý jeden výrobok chytili, všetky tastre skúšali- ale nie na rúke, priamo sa nimi v predajni líčili. Ja v ich veku som sa hrala na ulici a nie v drogérii. Čo už- dnešná mládež.

Čo hovoríte na tieto rúže? Vlastníte už nejaký? Pokukujete po nejakom?


6 komentárov:

  1. Jo rtenky vypadaji hodne dobre nejaky odstin si chci poridit.
    www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jééé děkuju za pochvalu =) Jinak ta tmavší růžová ti sekne a to fakt mega!!! Wow, tak krásná není ani na mě (taky jí mám)!! Tu nos a všichni padnou k nohám =D

    S konturkama to máme podoběn, taky je moc nepoužívám...to by člověk musel jen kupovat nové a nové barvy a ty bezbarvé stejně nic neudrží...takže nejsi v tom sama =)

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá tmavá sa mi veľmi zapáčila a v poslednej dobe siaham len a len po nej, pretože je naozaj krásna :)

      Odstrániť
  3. Moc krásné odstíny rtěnek! Nějakou rtěnku od Bourjois bych ráda vyzkoušela!
    Recenze kosmetiky

    OdpovedaťOdstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.