Maskovanie s MUR

2/13/2015 Unknown 0 Comments

Ahojte,
dnes si môžete prečítať o mojom maskovaní s Makeup Revolution. Konkrétne o maskovaní s korektorom. Stále som chcela nejaký ten korektor vyskúšať a keď na trh prišla značka Makeup Revolution víťaz bol jasný. Samozrejme kupovala som, ako to povedať, mačku vo vreci, pretože na internete som nenašla žiaden článok o tomto korektore ani žiadnu recenziu, tak som si povedala, že názor si spravím sama.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Najťažšie asi bolo vybrať si odtieň. Je iné vyberať si korektor v kamennej predajni, kde si ho môžete odskúšať a nájsť ten správny odtieň pre vás, ako pozerať na fotky na internete, ktoré môžu byť skreslené. Nakoľko som tak trošku tmavšia tak som si vybrala odtieň 06- medium. Celkovo je dostupných 8 odtieňov, avšak na e-shope som videla dostupné len 4 odtiene. 
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Na to, že je to odtieň medium, príde mi dosť svetlý, ale to vôbec nevadí, pretože sa pod make-upom stratí. 
Korektor, resp. výrobca sľubuje to, že korektor zakryje drobné škvrny a nedokonalosti pleti. Korektor vytvára matný vzhľad. Vďaka tvaru sa presne aplikuje na nedokonalé miesto. Cena je podľa mňa prijateľná- 1,74 €, za takú cenu ani v kamennej predajni žiaden korektor nekúpite. Najlacnejší čo som  v drogérii videla tak stál niečo okolo 1,90 €. 
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Čo sa týka jeho krycej schopnosti tak by som povedala, že je priemerná. Nedokonalosti neprekryje dokonale- povedala by som, že má stredné krytie, ale myslím si, že je to postačujúce krytie ak si na vrch dáte make-up. Nezalieza do vrások, dobre sa rozotiera. 

Ja som s nim spokojná a najmä preto, že je to môj prvý korektor, s ktorým sme si padli do oka a celkom mi sadol. Doteraz som používala maximálne CC krém na zjednotenie pleti a make-up. No odkedy používam aj korektor tak si pripadám oveľa krajšia :) Ale myslím si že budem ešte hľadať nejaký iný s ešte lepšou krycou schopnosťou ak to budem potrebovať, ale stále ho budem porovnávať s týmto drobcom.

0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.