STOP Akné!

2/09/2015 Unknown 4 Comments

Ahojte,
dnes si môžete prečítať článok o jednom produkte, ktorý som získala vďaka zapojeniu sa do testovania na portály blogerky.cz. Ide o produkt od spoločnosti Cannaderm. 

Na úvod si trošku priblížime spoločnosť Cannaderm:
- spoločnosť vyrába a predáva špeciálnu konopnú kozmetiku od roku 2002
- v rámci ČR tejto spoločnosti patri prvenstvo, čo sa týka využitia konopného oleja v kozmetike
- portfólio spoločnosti je veľmi široké- ponúkajú produkty na riešenie rôznych zdravotných problémov či rôznych špecifík kože

Prečo spoločnosť využíva práve konopný olej?
- pretože je pre kozmetické účely ideálny, obsahuje okrem nenasýtených mastných kyselín tiež chlorofyl, fytosteroly a minerály
- veľmi dobre sa vstrebáva do pokožky
- má schopnosť harmonizovať stav kožných buniek
- vyrovnáva hydratačnú, lipidovú a pH rovnováhu pokožky
- obnovuje prirodzený ochranný mikrofilm a zvyšuje odolnosť pokožky voči negatívnemu pôsobeniu prostredia

Nakoľko nám bolo dovolené vybrať si produkt podľa vlastných predstáv, a keďže moju pleť ešte stále trápi akné (aj keď to už nie je také hrozné ako počas puberty) tak voľba bola jasná. Chcela som určite vyskúšať niečo na akné. Pri prezeraní si stránky a  produktov pohľad mojich očiek padol na:
AKNEA OŠETRUJÚCI KRÉM
Takto krásne si krém u mňa lebedí. 
No nieje mu príjemne v takejto výstelke?
Keď mi prišiel tak som ho rozmaznávala aby mu bolo u mňa dobre a aby sa mi za to neskôr odvďačil na mojej tvári. Bola som k nemu dobrá, nekričala som naňho ani nič podobné. Len si tak krásne lebedil v bielej výstelke. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Keďže je to krém tak má klasickú krémovu konzistenciu a sfarbenie nie je klasický biele ako som u krémov zvyknutá, ale trošku dozelená. S roztieranim nebol žiaden problém. A čo sa týka jeho vsiaknutia tak krém do pokožky vsiakol veľmi rýchlo a nezanechával na pokožke žiaden mastný film.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Na oficiálnej stránke sa o kréme môžte dočítať:
Aknea krém je pro každodenní péči o pokožku s projevy akné a s nadměrnou tvorbou kožního mazu. Vylepšená receptura krému obsahuje přírodní složky, které výrazně redukují nepříjemné projevy spojené s akné jako je nadměrná tvorba kožního mazu, ucpané, zarudlé a zanícené póry, uhry, komedony atp. Pro viditelný efekt je nutná dlouhodobá a pravidelná péče o uhrovitou pokožku.

Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Čo sa týka jeho vône, tak ak k nemu privoniate v balení tak ma celkom príjemnú bylinkovú vôňu (mne tá vôňa pripomína mätu a zelený čaj). Avšak ak som si ho dala na tvár tak tá vôňa bola veľmi výrazná a miestami veľmi neznesiteľná, ale povedala som si, že to vydržím. Veď napokon, keď krém vsiakol tak tá vôňa už bola zanedbateľná. 

Krém som používala po dobu 3 týždňov každý večer a ráno na vyčistenú pleť. Dbala som na to aby pleť bola dôkladné vyčistená. Po asi 2 dňoch používania som videla zlepšenie pleti. Začala som sa veľmi radovať, pretože som si myslela, že krém účinkuje. No asi to bol iba placebo efekt :/ Postupne sa mi pleť používaním tohto krému začala rapídne zhoršovať. Netuším prečo, keďže som okrem tohto krému nepoužívala žiaden iný. No povedala som si, že mu dám aj naďalej šancu, no svoju šancu premárnil, a ja mám teraz čo robiť aby som pleť dostala aspoň do takého stavu, aká bola pred používaním krému. Netuším aká zložka tohto krému mojej pleti ublížila, keďže krém je prírodný, ale tak zjavne budem na niečo z toho alergická.  

Ako som písala veľmi som chcela byť s týmto krémom za dobré. Avšak kamarátmi sme sa nestali :/

Avšak krém nemusí rovnako pôsobiť aj na vás ako na mňa. Pre vás to môže byť dokonalý záchranca pleti pred Akné. No toto je môj subjektívny názor. A ako sa vraví 100 ľudí 100 chutí. Čo nepomôže mne môže pomôcť vám a naopak. Každý má inú pleť a každý sme odlišní. 


Článok bol vytvorený pre blogerky.cz.

4 komentáre:

  1. Odpovede
    1. No to ja viem, že akné sa človek len tak ľahko nezbaví. Ja však mám len obdobie kedy sa akné zbaviť nemôžem a tým obdobím je zima. Inak v lete má akné obchádza. Doteraz som stále používala sudocrem a ten bol skvelým pomocníkom. No chcela som skúsiť niečo iné, bohužiaľ s týmto to bola trefa vedľa :/

      Odstrániť
  2. Ja som voči Sudocremu asi imúnna, nepomáha mi to vôbec, ale je faktom, že mne sa už vyrážky tvoria v menšej miere, skôr tie fľaky po nich ma desia a neviem čo s nimi. Momentálne používam Effaclar Duo+, ale či nejako funguje zatiaľ neviem. Na vyrážky také tie nové skvelo funguje Essence SOS Spot Killer, ten je fakt zabiják.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tie fľaky sú fakt hrozné, viem o tom svoje :/ Na ten Essence SOS Spot Killer sa asi poobzerám :)

      Odstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.