S minerálmi v boji proti lesku

4/07/2015 Unknown 3 Comments

Ahojte,
prednedávnom mi došiel môj púder od Max Factor a tak prišiel čas si zaobstarať nejaký nový. Dlho som premýšľala aký by som si kúpila, no nakoniec náhoda vybrala sama. Kúpila som si Minerálny kompaktný púder od spoločnosti Dermacol. A prečo náhoda? Pretože som si ho úplne náhodou všimla v Tescu za skvelú cenu a preto som ho tam nemohla nechať. 
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Tento zmatňujúci minerálny kompaktný púder okrem samotného púdru obsahuje zrkadielko a "hubku" na jeho nanášanie. Ruku na srdce a povedzme si na rovinu, použil už niekto niekedy pribalenú "hubku" na nanášanie púdru? Pretože ja nie, ja používam svoj kabuki štetec od Essence, s ktorým je aplikácia jedná radosť.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Aj keď používam kabuki štetec na nanášanie púdru, musím uznať, že "hubka" je na dotyk veľmi príjemná. V púdri má svoje miestečko pri zrkadielku.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Púder vďaka svojmu zmatňujúcemu účinku má zabrániť pocitu mastnej pleti a svojou priľnavosťou má zabezpečiť perfektný konečný výsledok. Okrem toho, púder obsahuje pigmenty, ktoré majú zarovnať farebné nedokonalosti a podtrhnúť prirodzenú farbu pleti.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Tento konkrétny púder je v odtieni 04. Jeho hmotnosť je 8,5 g a cena, za ktorú som ho kúpila ja bola 2,99 €. V súčasnosti na e-shope alebo v drogérii ho môžete zohnať za 5,61 €
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Možno sa vám bude zdať púder trošku svetlý, avšak pri aplikácii na tvár sa veľmi pekne prispôsobí tónu pleti a pekne ju zjednotí. Avšak čo sa týka jeho zmatňujúceho účinku tak cca po 7 hodinách som sa musela prepúdrovať, pretože som mala lesklú T-zónu a hlavne mastnú. Ale to sa mi stáva pri každom púdri, takže to vôbec nie je jeho nevýhodou. 
Z minerálnych púdrov, ktoré ma Dermacol v ponuke, jedine tento odtieň 04 obsahuje viditeľné pigmenty. Určite sa poobzerajte v drogérii aj po ostatných odtieňoch. Stoja za to :)


3 komentáre:

  1. Pudr mne zaujal, už jsem ho zkoumala u kamarádky a ta si ho taky chválí. A ta cena, za kterou jsi ho koupila je super, to se vyplatilo :-)

    Maru UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No hlavne tá cena má naviedla ku kúpe púdru a som veľmi rada,že som si ho kúpila :)

      Odstrániť
  2. pekný príspevok :)
    Bola by soma rada ak by ste si aj vy pozreli môj blog a zanechali pekný komentár :)
    tu je darkbrown

    OdpovedaťOdstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.