Pleasure in rainy day

5/27/2015 Unknown 8 Comments

Ahojte,
hoci je tento týždeň celý upršaný a dnešok nie je výnimkou, ja mám dnešok skvelý. A prečo skvelý? Pretože tu bol práve poštár a priniesol mi veľkú obálku, ktorá má neskutočne potešila a preto som sa s vami chcela o moju radosť podeliť. 
Určite vás všetkých zaujíma, čo v tej obálke bolo, že som taká šťastná. Verte mi, keby ste v tej obálke našli to, čo som tam našla aj ja, tak minimálne by ste skákali po plafón a jasali od radosti. Ja som takto jasala :)
Ale poďme najprv poporiadku. Prečo mi niečo prišlo? Na FB som sa zúčastnila súťaže s Parfumériou Douglas, kde podmienkou bolo vytvoriť líčenie podľa vzoru, resp. podľa témy. Témy boli: Blue smokey eyes, Day in Paris, Cool Pink a Nude. Pri líčeniach sa fantázii medze nekladú. 
Ja som si vybrala tému COOL PINK a zaslala som mailom svoju fotku. 
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Výherkýň bolo celkovo 8. Boli vyhlásené 4 výherkyne, ktoré získali najväčší počet like-ov. Ďalšie 4 výherkyne vyhlásil National Make-up Artist Filip Novák. Ja som sa dostala k tým výhercom, ktorých vyhlásil Filip Novák. Viete je to krásne pohladenie duše a veľká radosť, ak to čo robíte a robíte to radi a s láskou, niekto ocení. Je to veľmi veľmi krásny pocit, ktorý sa nedá ani slovami opísať. 

Ale poďme k výhre. Asi už vás aj zaujíma, čo mi tej veľkej obálke prišlo. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Celkovo mi prišlo 8 produktov, čo som vážne nečakala. Či veríte, alebo nie, fakt som toľko nečakala.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Balíček obsahoval produkty, vďaka ktorým vykúzlim COOL PINK líčenie :) Balíček obsahoval riasenky, lak na nechty, lesk na pery, lícenku (všimnite si aké balenie ma lícenka- 4. fotka), korektor, štetec na korektor, očný tieň, a jumbo ceruzku na oči. 
No uznajte, neradovali by ste sa tak ako ja keby ste toto všetko vytiahli z obálky? Myslím, že určite áno :) Samozrejme na všetky produkty bude recenzia. Až ich poriadne otestujem, ale najprv sa musí ukázať slniečko aby som všetky produkty mohla nafotiť. Och, kiežby to už bolo :) Zatiaľ však budem len obdivovať :)
Na koniec by som ešte chcela veľmi pekne poďakovať parfumérii Douglas za produkty, a za skvelú súťaž, v ktorej sa človek dokáže prejaviť a popustiť uzdu fantázii a hlavne robiť niečo s radosťou a to čo človeka baví :)

8 komentárov:

  1. Tak z takej výhry by som naozaj skákala po plafón :D Líčenie bolo naozaj skvelé, niet divu, že si vyhrala :)
    pinkshaaark

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super :-) moc ti to slusí, krásný líčení.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super :-) moc ti to slusí, krásný líčení.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Gratuluji k výhře. Věřím, že tě to moc potěšilo. Líčení máš opravdu nádherné, tému jsi splnila a výhra byla zasloužená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem.... veľmi ma to potešilo a ani som nečakala, že toľko mi toho príde :)

      Odstrániť
  5. Tá lícenka má fakt zaujímavé balenie a páči sa mi odtieň laku na nechty.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veľmi netradičný, ešte som sa takýmto tvarom nestretla :)

      Odstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.