When you need repair your nails

6/08/2015 Unknown 4 Comments

Ahojte,
v dnešnom článku sa budeme venovať nechtom. Poznáte to, keď sa vám podarí vypestovať si krásne dlhé nechty a zrazu sa niečo stane a vy si ten krásny necht zlomíte? Ja to nemám rada, pretože si potom musím ostrihať všetky nechty aby boli všetky rovnaké a opäť rástli spolu a mali rovnakú dĺžku. 
Avšak v súčasnosti, si už nechty strihať nemusíte. Existuje viacero spôsobov ako zlomený necht opraviť. Ja poznám 2. 

1. Prvý spôsob je použitím lepidla a čajového sáčku, poprípade servítky. 
Zdroj
Podľa mňa však tento spôsob nie je nič moc, pretože vám ten sáčok na nechte vidno aj keď si to zalakujete farebným lakom. Mne sa pri tomto spôsobe opravy stávalo, že takto "opravený" necht mi vydržal maximálne 2 dni a mohla som lepiť nanovo. 

2. Druhý spôsob, ktorý som sa dozvedela vďaka blogerke Mikrosvetbyellen je využitím opravnej sady na nechty. Ide o opravnú sadu ORLY NAIL RESCUE KIT. Dlho som nad touto sadou premýšľa až som bola nútená si ju kúpiť. Prečo nútená? Pretože sa mi neviem ako, ale podarilo zlomiť necht tak, že sa nedal odstrihnúť. Zlomil sa mi totiž v polke nechtu. A verte nedalo sa to odstrihnúť. Samozrejme prvá voľba padla na servítkovú/ čajovú techniku. Tá však neuspela. A tak som chodila s leukoplastom na prste, ktorý som si musela tak často meniť až sme mali doma enormnú spotrebu leukoplastu. Tak som sadla za PC a hľadala sadu na nejakej slovenskej stránke. A čuduj sa svete našla som :D
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Samotná sada obsahuje lepidlo, prášok a pilník. 

Ja som túto sadu objednala z eshopu Errow.sk za cenu 12,90 € aj s poplatkom za doručenie. Musím povedať, že tento eshop ma milo prekvapil, pretože sadu mi kuriér priniesol veľmi rýchlo. Objednávala som v stredu o 9  hneď na druhý deň sada bola u mňa a mohla som hneď necht opraviť.
Ako som necht opravovala si môžete pozrieť v nasledujúcom foto-reporte. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Takže na opravu som použila opravnú sadu, pilníky- tie malé sú od Essence a ten veľký je od Sparitual. Okrem toho je potrebné necht pred opravou odmastiť- ja som použila Alpu. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
A samozrejme, bohužiaľ, jeden zlomený necht :( Ako som písala tak necht sa mi podarilo zlomiť oveľa nižšie. Na fotke vidíte, že už je trošku odrastený. 
Poďme ale na jeho opravu. Postupovala som ta, že som si necht najprv zalepila lepidlom z opravnej sady a lepidlo som nechala zaschnúť. Potom som opäť aplikovala lepidlo s tým, že necht som potom ponorila do priloženého púdru. Takto som to spravila 2x. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Lepidlo som aplikovala na väčšiu plochu, nie len na "zlomeninu" aby som ho trošku spevnila. Ešte dodám, že by sa vám zišiel aj štetec, s ktorým by ste dali dole z prsta nadbytočný prášok aby sa ním neplytvalo :)
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Následne to celé pekne opilujete. Ja som najprv použila "hrubší" pilník a potom jemnejší aby bol necht hladší. Na fotke môžete vidieť ako necht vyzerá opravený. Musím povedať, že celá oprava nechtu mi zabrala možno 15 minút. Je to veľmi rýchle opravenie nechtu. Ja som touto sadou nadšená. Okrem toho, túto sadu môžete použiť nie len na opravu zlomeného nechta, ale aj na spevnenie nechtu. Takto opravený necht by mal vydržať cca 2 týždne, avšak potom je potrebné opravu doplniť aby to držalo. Ja sa priznám, mne to vydržalo opravené týždeň a pol. Po tepovaní kobercov, kedy som ruky mala vo vode namočené niekoľko hodín to lepidlo mi odpadlo. Avšak si myslím, že to mohlo byť tým, že necht pobytom vo vode zmenil svoju štruktúru- zmäkol a tak lepidlo nedržalo. 

Z eshopu mi okrem tejto sady poslali aj vzorky krémov na ruky, nohy a telo a to ma milo prekvapilo. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Skúšala som už jeden z tých krémov a musím povedať, že celkom pekne hydratoval a nevšedne voňal. Skúšala som ten zelený čo by mal voňať ako lychee a pomegranate, no bol to taký mix vôni. Nevedela som z toho identifikovať ani liči ani granátové jablko. Ale inak som celkovo spokojná aj so sadou a najmä s rýchlosťou dodania. 

4 komentáre:

  1. Ahojky.
    máš pravdu, je to tou vodou, proto to tak dlouho nedrželo. Zase ale v případě této techniky si sama pro sebe říkám, že učení z tebe dělá mistra. samotné mi nějaký pátek trvalo, než jsem přišla na ideální způsob aplikace tak, aby to drželo dlouho.Je ale lepší nosit opravu zalakovanou, aby se tam nedostala voda. a pak ti ta oprava zvládne dokonce i několik odlakování :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď samozrejme učený nik z neba nespadol a tréning robí majstra. A v podstate sa človek učí na vlastných chybách, preto som opravu tentokrát skúsila zalakovať ako píšeš a zatiaľ to drží. Ešte to skúsim otestovať v nejakom bazéne :D

      Odstrániť
  2. super tipy určite niekedy niečo vyskúšam! teraz mám však takú brigádu, kde stále pracujem s papierom, moje ruky sú úplne suché a trpia tak aj nechty, takže je na dennom poriadku, že sa mi nejaký zlomí :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To lámanie nechtov veľmi dobre poznám. Ja som robila cez letá s oblečením a lámanie nechtov bolo na každodennom poriadku, kým som neobjavila kúru na nechty od Eveline. S ňou sa mi nechty krásne spevnili a nelámali sa až tak :D

      Odstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.