Silcare pieskový lak

7/06/2015 Unknown 0 Comments

Ahojte,
dnes som si pre vás po dlhšej dobe pripravila lakovací článok, ktorý bude o jednom krásnom letnom krásavcovi. Za tento lak sa musím poďakovať e-shopu damskysen.sk, s ktorým som nadviazala spoluprácu a bolo mi povolené vybrať si niečo na zrecenzovanie. Voľba, okrem iného, padla na pieskový lak s 3D efektom.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Jemne žltý lak v odtieni 121 a objemom 15 ml si môžete zakúpiť na e-shope tu za cenu 3,60 €. Myslím, že na objem laku je to primeraná cena. Okrem toho na výber máte celkovo z 11 farieb, kde okrem toho žltého krásavca nájdete rôzne odtiene ružovej, modrej, zelenej.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Čo sa týka štetčeka, tak je trošku širší, čo je jeho výhodou, pretože vďaka nemu máte necht nalakovaný 2-3 ťahmi. Lak si býva v sklenenej fľaštičke s plastovým vrchnákom. Avšak, baleniu musím udeliť menšie mínus za plastový vrchnák, pretože ten plast vyzerá, že nevydrží dlho. 

Na e-shope sa môžete o laku dočítať:
Silcare pieskové laky
- kvalitný lak na nechty s pieskovou štruktúrou - 3D efekt
- dávajú nechtom veľmi atraktívny a nevšedný vzhľad, originálna dekorácia
- husté, dobrá krycia schopnosť, štandardná doba sušenia
vyzerajú skvele na prírodných nechtoch, ale tiež sú vhodné na akrylové či gélové nechty
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Takto lak vyzerá v jednej vrstve. Nechtom dáva jemný žltkastý nádych a veľmi krásne vidno pieskový efekt. Pôsobí to jemne, decentne a zároveň elegantne. Avšak, ja som chcela väčšie krytie a sýtejšie zafarbenie, preto som nalakovala ešte jednú vrstvu. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Takto vyzerá v 2 vrstvách. Lak nechtom poskytol kvalitnejšie krytie. Čo sa týka schnutia, tak ako každý pieskový lak, čo som doposiaľ vyskúšala, tak aj tento vyschol behom pár sekúnd, vôbec mu to netrvalo dlho, za to má moje plus. Okrem toho ďalšie plus má za výdrž. Na nechtoch mi vydržal krásnych 6 dní. Potom sa už začal postupne z nechtov vytrácať. Najprv sa vytratil pieskový 3D efekt, a potom sa začal pomaly ošuchávať dole. 

0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.