SHEABUTTER - 100% bio nerafinované bambucké maslo

4/28/2016 Unknown 0 Comments

Prírodná kozmetika v súčasnosti sa dostáva do popredia. Ako tak sledujem "blogový svet" tak mnoho blogeriek postupne presedláva na prírodnú kozmetiku a tú chemickú odsúvajú, ako sa hovorí: na druhú koľaj. Ja proti kozmetike, či už prírodnej alebo "chcemickej" nemám žiadne výhrady. Prírodná kozmetika je príjemným spestrením mojej výbavy.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Preto, keď mi bola poskytnutá možnosť vyskúšať 100% prírodné, nerafinované maslo tak som sa veľmi potešila. Výlučným distribútorom tohto masla na Slovensku je e-shop sheabutter.sk, ktorý tvrdí, že poskytuje ten najväčší luxus v úplne obyčajnom balení, ktorý s pokožkou urobí doslova zázraky. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Balenie masla je úplne minimalistické. Čo je aj dôsledkom toho, že ak by bolo viac prepracovanejšie, a luxusnejšie, tak by sa to odrazilo na jeho cene. A samozrejme niekedy je menej viac. K plastovej krabičke je pomocou šnúrky priviazaný popis masla, ako informácie o jeho využití.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Čo o produkte hovorí výrobca:

Naše Bambucké maslp SHEABUTTER je NERAFINOVANÉ v kvalitatívnej triede "A". To znamená, že je ručne vyrábané priamo v Ghane tradičnou technikou lisovania, používanou africkými domorodcami už po stáročia. 

BEZ AKÝCHKOĽVEK PRÍMESÍ A CHEMICKÝCH LÁTOK. Panenský čisté maslo plné telu prospešných mastných kyselín a vitamínov s priam zázračnými účinkami na pleť a pokožku. Vymente svoj oleťový, telový, protivŕaskový, denný aj nočný krém sa bambucké maslo a už po niekoľkých dňoch budete naozaj prekvapená. Pleť sa upraví, vyhladí, bude krásne hydratovaná a to všetko bez pocitu mastnoty. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Bambucké maslo ma všestranné využitie. Preto je len na vás ako a na čo ho využijete. Medzi jeho základné funkcie patrí:
  • omladzujúce a regeneračné účinku na pleť a vlasy
  • upokojuje podráždenú pokožku po holení, zabraňuje začervenaniu a zapáleniu vlasových váčkov
  • podporuje rast vlasov a regeneruje poškodené vlasové štruktúry (rozštiepené končeky)
  • je skvelým pomocníkom pri odličovaní
  • chráni pokožku pred mrazom a vetrom v zimnom počasí
  • je skvelým produktom pre hydratáciu a ošetrenie kožných problémov ako akné, ekzémy, dermatitída ... a pod.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Keďže ide o 100 % BIO prírodný produkt, tak neočakávajte nijakú príjemnú vôňu, ktorá rozmazná vaše zmysli. Je to čisto prírodná vôňa bez akýchkoľvek chemických prímesy. Maslo je hutné avšak pri jeho zohriatí v dlani sa mení jeho zoskupenie na olejovitú tekutinu. 

U nás v domácnosti si našiel využitie asi takmer u každého člena rodiny. Najviac som ho však používala ja. Keďže som ho testovala, tak som ho skúšala využiť čo najviac a na rozličné veci. Prvé čo som skúsila tak bolo odlíčovanie. No to nie je nič pre mňa. Síce pleť dokonalo očistil od celodenného make-upu, no mne osobne vadil pocit mastnoty na pleti, ktorý som musela zmývať vodou a odličovačom.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Preto som ho skúsila po holení, a to bola lahôdka. Pokožku dokonale zhydratoval a vôbec som nezaznamenala zčervenanie pokožky. Na to ho určite odporúčam. Keďže má hydratačné účinky, tak mamka ho skúšala na ekzém. A bola celkom milo prekvapená, že jej pomohol. Môžeme povedať, že jeho následky zmiernil. 

Tiež som ho skúšala na akné a na jazvičky po akné. S tými si tiež poradil. Jazvičky úplne vyhladil a dokonca zatočil aj s fľakmi po akné, ktoré úplne zjemnil - až ich nie je takmer vôbec vidno. Odporúčam vám ho vyskúšať a presvedčiť sa na vlastnom tele o jeho účinkoch. 

0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.