ARTISTRY SIGNATURE COLOR™ Lícenka v odtieni Golden Light

5/18/2016 Unknown 2 Comments

Červeň na líčkach je príjemnou bodkou každého líčenia. Samozrejme tu neplatí, že čím viac – tým lepšie. S každou lícenkou je potrebné pracovať opatrne. Ak to s ňou preženiete, môžete vyzerať, napríklad ako Marfuška zo známeho filmu Mrázik. A naopak, ak si ju dáte minimum, tak ju na tvári nemusí byť ani vidno. Preto je potrebné nájsť optimálne množstvo, ktoré bude svedčať každému.


Dnes vám jednu lícenku, ktorá je veľmi jemná a pri nanesení na tvár, líčka jemne pobozká. Lícenka pochádza z dielne spoločnosti Amway. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Lícenku zoženiete v 4 odtieňoch, ktoré spoločnosť popisuje nasledovne: Peachy Pink - trblietavá ružovkastá broskyňová so zlatistým leskom, Soft Rose - trblietavá, jemná prirodzene žiarivá ružová, Sweet Pink - trblietavá, bledá studená ružová s veľmi jemným leskom a posledným odtieňom je Golden Light - matný, teplý, prirodzený odtieň dodáva pleti jemne opálený vzhľad.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Práve odtieň Golden Light som mala možnosť otestovať. Jemná broskyňovo- ružová farba, ktorá sa dá použiť aj na kontúrovanie. Povedala by som, že je skôr vhodná pre svetlejší typ pleti, ktorej dodá prirodzený trošku opálený vzhľad.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Lícenku je možné zakúpiť si samostatne, teda vo forme náplne, ale je dostupná aj vo verzii s puzdrom, ktoré je v zlatom prevedení, čím pôsobí naozaj luxusne. K lícenke je pribalený aj štetec, ktorý je podľa mňa naozaj použiteľný. Dá sa ním lícenka rozotrieť pekne do stratena.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Oficiálny popis:

Zamatová, priesvitná ARTISTRY SIGNATURE COLOR Lícenka dodáva pleti zdravý vzhľad. Lícia pôsobia úplne prirodzene a  zvýraznené vďaka technológii, ktorá odráža svetlo. Lícenka sa bezchybne nanáša a dáva pleti perleťový lesk - žiarivý po celý deň. Zloženie, jemné ako vzduch, neupcháva póry a prináša príjemný pocit na celé hodiny. Nové trblietavé vzhľady a žiarivý lesk sa hodia ku každému typu pleti a pomôžu vám vytvoriť "look" s dokonalou vrstvou trvácneho farebného akcentu.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Lícenku používam veľmi málo. Pretože vždy keď som nejakú použila, tak mi zvýraznila moje nedokonalosti a to vôbec nevyzeralo príjemne. No v prípade, ak nechcem aby moja tvár vyzerala jednoliato, a moja pleť je v stave, že lícenka je akceptovateľná, tak vtedy je skvelým doplnkom. Pleti dodá jemnú matnú, prirodzene vyzerajúcu farbu.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Okrem toho lícenka a mastná pleť väčšinou času nie sú v symbióze. Keďže táto lícenka je o niečo drahšia, tak som mala na ňu veľké nároky a dúfala som, že si s mojou pleťou bude rozumieť. Lícenka si s mojou mastnou pleťou dokonalo sadla. Moju tvár sprevádzala celý deň, počas ktorého nijako nestratila na intenzite - vôbec sa do pleti "nevpila" za čo má moje veľké plus. 

2 komentáre:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.