COLLISTAR Silk effect maxi blusher LÍCENKA

5/31/2016 Unknown 0 Comments

Lícenka je síce krásnou bodkou, respektíve, doplnkom každého líčenia, avšak nie každý si ju vie správne naniesť. Okrem toho lícenka nie je veľmi vhodná na každý typ pleti. Povedala by som, že na suchú a normálnu pleť je lícenka ideálna. Avšak, ak máte pleť mastnú a problematickú tak ako ja, tak sa lícenky môžete strániť.

Ja som doposiaľ lícenky nepoužívala vôbec. Nie žeby som žiadnu nemala, to nie. Práve naopak, lícenky u mňa v šuplíku nájdete a dokonca aj štetec. No keďže mám problematickú pleť, tak po použití lícenky sa mi stávalo, že som si jedine zvýraznila nedokonalosti. A verte mi, nevyzeralo to veľmi príjemne.

V súčasnosti sa už lícenky veľmi nestránim, ale iba v prípade, že moja pleť má skvelý deň a umožní mi nalíčiť sa aj s použitím lícenky.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Lícenkou, ktorú som mala tentokrát možnosť otestovať je Silk Effect Maxi Blusher Lícenka, ktorá pochádza z dielne spoločnosti Collistar a môžete si ju zakúpiť v sieti FAnn parfumérii.

Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Keďže ja som na otestovanie dostala taster, ktorý nie je ničím zaujímavý, tak ma zaujímalo ako vyzerá lícenka v skutočnosti. V plnom balení ju zakúpite v príjemnom krémovo - zlatom balení, v ktorom sa nachádza zrkadielko a štetec, ktorý je možné použiť v prípade núdze.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Oficiálny popis:

Lícenka s hodvábnym efektom
Lícenka s ľahkou textúrou a jednoduchou aplikáciou. Vďaka obsahu mikropráškov, kyseliny hyalurónovej, vitamínu E a UVA/UVB filtrov pleť nielen rozjasňuje, ale aj hydratuje a chráni. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Samotnú lícenku v regáloch obchodov nájdete v 6 rôznych odtieňoch. Ja som testovala odtieň 14 - čo je príjemne teplá broskyňovo - ružová farba s množstvom malinkých zlatých trblietok. Vďaka týmto trblietkam už nemusíte používať rozjasňovač. Lícenka nielenže líčkam dodá krásnu zdravú farbu, ale ich aj rozjasní. Lícenku som si obľubila hlavne kvôli jej výdrži na mojej mastnej pleti. Mala som ju celý deň - bola som milo prekvapená, že aj na konci dňa bola krásne intenzívna ako tesne po aplikácii. Vôbec sa do pleti nevpila, čo mnohé lícenky na mastnej pleti robia.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Lícenka sa mi hneď na prvý pohľad zapáčila aj vďaka svojej farbe, ktorá sa krásne vyníma aj na hnedšej pleti. Myslím, že lícenka bude skvelým doplnkom na leto, keď pleť bude pobozkaná slnkom, a hlavne na tvári bude hádzať krásne zlaté odlesky. Lícenku je vhodné použiť aj namiesto očných tieňov - buď na celé viečko alebo v kombinácii s iným jemným tieňom. 

0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.