Garnier Pure Micelárna voda all in one

5/02/2016 Unknown 0 Comments

Na trhu existuje mnoho prípravkov, ktoré sú určené na starostlivosť o pleť hlavne pre pleť citlivú . Mám pocit, že citlivá pleť trápi asi väčší počet ľudí ako pleť problematická alebo mastná pleť.
Ja mám obdobia, kedy mám pleť povedala by som normálnu, ale mám aj obdobia, kedy sa moja pleť neskutočne mastní a vtedy mojimi záchrancami sú produkty určené na zmatnenie pleti. Preto som rada, že som mohla vyskúšať micelárnu vodu od spoločnosti Garnier, ktorá je určená práve na zmiešanú až mastnú a citlivú pleť.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Micelárne vody sa stávajú čoraz populárnejšími na trhu. Vďaka obsahu častíc - micel, sú účinnejšími pri čistení pleti alebo pri odstráňovaní make-upu z tváre. Na trhu asi nie je žiadna značka, ktorá by vo svojom portfóliu výrobkov micelárnu vodu nemala.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Informácie o produkte:
Prvá micelárna voda pre zmiešanú až mastnú a citlivú pleť od Garnier. Micely sú aktívne častice, ktoré na seba viažu nečistoty, líčidlá a kožní maz a odstráni ich jednoduchým zotretím. Výsledkom je dokonale čistá a matná pleť.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!

Klasický aj táto micelárna voda od spoločnosti Garnier sa nachádza v plastovej fľaši s jednoduchým dávkovaním. Čo by som však ocenila tak to, aby balenie obsahovalo pumpičkové dávkovanie, pretože pri mojej šikovnosti sa mi stáva, že si pri odličovaní celý tampón prelejem. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Túto micelárnu vodu som si obľúbila používať najmä ráno na vyčistenie pleti, pretože počas noci si na pleť zasadnú rôzne nečistoty. Tiež sa mi osvedčilo jej používanie pred líčením. Tým, že odstraňuje kožný maz, tak pleť dokonalo zmatní. Vďaka tomuto mi make-up na pleti vydrží oveľa dlhšie. Takže určite ju pre mastnú pleť odporúčam.

0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.