MAVADRY - Fixačný rýchloschnúci prípravok

5/12/2016 Unknown 0 Comments

Od doby kedy som si prvýkrát nalakovala nechty ubehlo už zopár rokov. Samozrejme nik učený z neba nespadol, a preto nájsť správnu techniku lakovania - aby lak na nechtoch vydržal čo najdlhšie a nie len to, ale aj aby vyzeral dokonalo, chce istú dávku trpezlivosti a tréning.

Ja si vždy na lakovanie vyhradím približne hodinku v dopoludňajších hodinách. To preto, aby som lak nechala dokonale vyschnúť. Keď som sa venovala lakovaniu nechtov vo večerných hodinách a myslela si, že lak je dokonalé suchý, ráno som sa zobúdzali s rôznymi reliéfmi na manikúre. Tak mi neostávalo nič iné, ako siahnuť po odlakovači, a celé majstrovské dielo dať dole.


V súčasnosti existuje množstvo prípravkov, ktoré pomôžu laku na nechtoch uschnúť rýchlejšie. Dnes vám jednej takýto produkt, ktorý si môžete zakúpiť v sieti FAnn parfumérii, predstavím.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Fixačný rýchloschnúci prípravok z dielne spoločnosti Mavala som si zamilovala hneď na prvé použitie. Prípravok má 10 ml s konzistenciou ako klasický lak. Má jemnú svetlo fialovú farbu, avšak pri nanesení na nechty vytvorí priesvitnú lesklú vrstvu. Nijako lak na nechtoch, respektíve jeho farbu nezmení.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Fixačný prípravok má pre mňa ideálny tvar štetca, aký na lakoch oceňujem. Postačí vám jedna kvapka, ktorú rozotriete po celom nechte. Pár krát som ho už použila a musím povedať, že to nie je ani vidno, pretože z neho veľa neubudlo.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Oficiálny popis:

MAVADRY je novinka pre súčasné uponáhľané ženy, ktoré nebaví večné čakanie na zaschnutie laku. Je to prípravok, ktorý vysuší lak na nechtoch v priebehu niekoľkých sekúnd. MAVADRY dodá farbe nechtov intenzívnejší lesk a zabráni rozmazaniu laku. Neobsahuje toluén, ani iné formaldehydy.

Spôsob použitia:

Naneste na čerstvo nalakované nechty. Lak vyschne v priebehu jednej minúty, jeho trvácnosť a lesk sa zvýšia.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Existuje mnoho trikov, ako donútiť lak rýchlejšie vyschnúť. Či už mávanie rukami, alebo fénovanie nechtov aby lak rýchlejšie uschol je už dávno minulosťou. Od doby, čo som vyskúšala tento rýchloschnúci prípravok, tak už naň nedám dopustiť.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Vďaka tomuto prípravku je moja manikúra, ktorej som venovala približne hodinu času každý týždeň, hotová v priebehu 5 minút. Stačí, ak si na nechty aplikujem farebný lak alebo vytvorím nejaký nailart, a naň nanesiem tento fixačný rýchloschnúci prípravok. Tento prípravok vysuší lak do 1 minúty,  preto sa hneď môžete venovať svojím koníčkom, poprípade domácim prácam.

Okrem samotného urýchlenia schnutia laku, dodá celej manikúre krásny lesklý film, ktorý zotrvá do doby, kým si nechty neodlakujete. Určite vám ho odporúčam vyskúšať. 

0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.