Redemption Palette Iconic 3 od MUR

5/09/2016 Unknown 1 Comments

Zo všetkej kozmetiky, ktorá je dostupná na trhu mám najradšej očné tiene. Práve vďaka ním si môžem na svojich viečkach vytvoriť rôzne líčenie podľa aktuálnej nálady. Paletky očných tieňov poskytujú množstvo rôznych tieňov, ktoré sa dajú dokonale kombinovať a pohrať sa s nimi. 

Tentokrát som sa "pohrala" s paletkou od Makeup Revolution London. Konkrétne sa mi do rúk dostala paletka Redemption Palette Iconic 3, ktorá poskytuje dokonalé farby pre vytvorenie zemitého líčenia. Túto paletku mám z e-shopu elnino.sk.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Samotná paletka obsahuje 12 tieňov, ktoré sa dajú skvelo kombinovať, preto k svojmu líčeniu ďalšie tiene nepotrebujete. Či už túžite po jemnom dennom líčení alebo dramatickom večernom, tak paletka je ideálna. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Paletka obsahuje ako matné tiene, ktoré sa dajú využiť na rozotieranie prechodov medzi jednotlivými tieňmi, tak aj trblietavé tiene. Ako to tak u väčšiny paletiek býva, tak aj v tejto nájdete tieň ,ktorý je ideálny pod obočie.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Popis produktu: 

Očné tiene Makeup Revolution London Redemption Palette Iconic 3 obsahujú 12 odtieňov pre dokonalé oči. Balenie obsahuje štetček pre jednoduchú aplikáciu. S očnými tieňmi Makeup Revolution London Redemption Palette Iconic 3 získajú Vaše oči intenzívnu farbu. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Čo sa týka pigmentácie paletky tak tá ma milo prekvapila. Paletka poskytuje krásne intenzívne farby, avšak trošičku práši. Avšak čím paletka upúta, tak je jej cena, ktorá je pomerne nízka. K paletke je pribalený obojstranný aplikátor, ktorý som si myslela, že je zbytočný keďže používam štetce. No našla som mu využitie - je ideálny na aplikáciu tieňa do vnútorného kútika. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Keď mi paletka prišla a ja som si ju prvýkrát otvorila mala som chuť hneď do nej zaboriť môj štetec, no musela som to vydržať, pretože som si ju chcela najprv nafotiť. Po tom, čo som ju nafotila už som nemala žiadne zábrany. A tak vzniklo zopár líčení. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Paletka má celkom slušnú výdrž. Keďže mám mastné viečka, tak pri líčení automatický siaham po podkladovej báze. S bázou mi líčenie vydrží celý deň, bez toho aby sa mi tiene zliali alebo sa stratili. Určite vám paletku odporúčam vyskúšať už len kvôli jej nízkej cene a skvelej pigmentácii. 

1 komentár:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.