Súťaž so SHEABUTTER.SK

5/05/2016 Unknown 9 Comments

Ahojte kočky,
videli sme už moju nedávnu recenziu na 100 % bio prírodné nerafinované bambucké maslo? Ak ste to ešte nestihli, tak si ju stále môžete prečítať tu: SHEABUTTER - 100% bio nerafinované bambucké maslo. Vďaka e-shopu sheabutter.sk si o jedno toto masielko môžete dnes zasúťažiť.
Fotoarchív autorky. 
Toto bambucké maslo je vyrábané ručne pomocou tradičnej techniky lisovania, využívanú africkými domorodcami po stáročia.

Ak chcete toto masielko vyhrať musíte splniť isté podmienky:

  1. sledovať tento blog cez GFC verejne
  2. napíšte mi do komentára pod akým menom sledujete
  3. napíšte mi, či preferujete prírodné produkty, alebo na zloženie nepozeráte :D
  4. napíšte mi mail, na ktorom vás v prípade výhry budem môcť kontaktovať
  5. to všetko spraviť do 14.05.2016 - v tento deň mám narodeniny, tak niekto bude oslavovať so mnou :D
Ak chcete môžete informácie o súťaži zdieľať - v takom prípade môžete napísať ďalší komentár s odkazom, kde zdieľate.

Prajem vám krásny deň :D

9 komentárov:

  1. Jej, toto bambucke maslo jsem chtela uz davno vyzkouset💋💋💋 miluju prirodni kosmetiku o cem se muzes presvedcit i u me na blogu
    Andreablog
    Gfc maria nadaska
    Marianadaska1@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sdileno G+
    Maria nadaska
    Marianadaska1@gmail.com
    Andreablog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sdileno Pinterest
    Marianadaska1@gmail.com
    Andreablog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sdileno fb Andrea Bblog
    Marianadaska1@gmail.com
    Andreablog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc pěkný dáreček! Přeji krásné narozeninky, hodně štěstí, zdraví a radosti! :)
    Složení produktů mě samozřejmě zajímá a snažím se volit vždy co nejšetrnější variantu. Přírodní produkty mám moc ráda, ale nejedu jen a pouze na čisté bio vlně. ;)
    Sleduji GFC i FB: Ivana Ratajová (hezkakytka).
    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Předběžně přeji všechno nejlepší k narozeninám. :)
    GFC: ZdeňkaM
    Složení nějak extra nehrotím. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. GFC Markéta Králová
    macu@seznam.cz
    Mám ráda přírodní produkty, i když ne všechno co mám doma je úplně přírodní.Takovej zlatej střed :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. sledujem ta pod nikola benková
    nezaujima ma moc zlozenie ale mam lepsi pocit ked je nieco bio :DD
    n.princess@azet.sk
    taktiez ta pozyvam na moj blog kde prebiehaju az 3 sutaze sucastne !
    https://sweetlollipopqueen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. gfc- Michelle B.
    michaela.birova@gmail.com

    Každý produkt prísne kontrolujem aby neobsahoval ropu a naopak vyberam tie s najvyšším obsahom prírodných olejov :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.