Maybelline - FALSIES PUSH UP DRAMA

6/07/2016 Unknown 1 Comments

Príťažlivý, neodolateľný a sexy pohľad je tajnou zbraňou nás žien. Preto krásne riasy dodávajú nášmu pohľadu istý šmrnc. U mňa platí, že práve oči sú tým, čo ma na druhom upúta. Preto aby bol náš pohľad neodolateľný, tak si spoločnosť Maybelline vytvorila novú riasenku. 

"Byť dokonale dokonalou odteraz už nebude žiaden problém. A v čom spočíva samotné tajomstvo? Riasenka Falsies Push Up Drama neokúzli len svojím elegantným, metalickým, pôvabným balením, ale i revolučnou patentovanou push-up kefkou, vďaka ktorej docieliš pohľad tak výrazný, tak podmanivý a hlavne dramatický." Tak takto spoločnosť prezentuje novú riasenku. 

Nová riasenka Falsies Push Up Drama bola vytvorená pre vytvorenie efektu umelých rias. Obsahuje technológiu vďaka ktorej na vašich riasach vytvorí dramatický push-up objem. Hmm, to už áno. Riasenka, vďaka ktorej nebudete musieť siahať po umelých riasach? Znie to zaujímavo, čo poviete?
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Obal riasenky kombinuje červenú metalickú farbu na vrchnáku, ružovú metalickú farbu na spodnej časti riasenky a čiernu metalickú farbu, ktorá tvorí podklad popisu samotnej riasenky. Objem riasenky je 9,5 ml. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Oficiálny popis:

Samotná kefka s extra veľkými a bohatými štetinkami v tvare písmena U perfektne oddelí každú riasu, dôkladne ju obalí farbou a nadvihne, čím docielite dramatický push-up efekt! Upútaj pozornosť k tvojím očiam a trúfni si na dramatický push-up efekt!
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Riasenka má gumenú kefku s malinkými štetinkami, ktoré sú usporiadané tak, aby jednotlivé štetinky vytvárali písmeno U. Pri prvom pohľade na samotnú kefku som bola dosť skeptická v tom, či ozaj dokáže vytvoriť objem, ktorý je propagovaný.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Pri prvom použití som z riasenky nebola nadšená, pretože bola veľmi mokrá a tak namiesto krásneho objemu mi vytvorila zlepený pohľad. Preto som riasenku nechala trošku pootvorenú aby nadobudla konzistenciu, s ktorou by sa dalo pracovať. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Postupne ako som sa s riasenkou oboznamovala, tak som jej čoraz viac začala prichádzať na chuť. Teraz si s mojimi riasami rozumie dokonale. Riasenky si zvyknem dávať vo dvoch vrstvách aby som dosiahla efekt, ktorý preferujem. No pri tejto riasenke mi jedná vrstva bohate postačuje. Riasenka počas celého dňa nijako neopadáva. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Aj keď to možno na fotke nevyzerá, tak riasenka vytvorí push-up efekt. S riasami sa pekne pohrá a vytvorí krásny objem a povedala by som, že riasy aj predĺži. V skutočnosti moje riasy vyzerajú ako keby boli umelé. A verte mi, dostala som už nejeden kompliment na moje riasy nalíčené s touto riasenkou. Určite vám ju odporúčam, aby ste v reály videli ten push-up efekt umelých rias. 

1 komentár:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.