Payot Gel Demaquillant D´tox – odličovací gél pre zmiešanú a mastnú pleť

9/13/2016 Unknown 1 Comments

Zmiešaná a mastná pleť sú si na prvý pohľad veľmi podobné. Kým pri mastnej pleti platí, že je pre ňu typická lesklá T-zóna a rozšírené póry, tak pri zmiešanej pleti sa k mastnej T-zóne pridávajú suché líčka. Okrem toho mastná pleť má väčší sklon k akné. Preto je dôležité zvoliť vhodnú kozmetickú starostlivosť aby sme pleť mali ako - tak pod kontrolou.

Avšak stále hovoríme o negatívach. No vedeli ste, že mastná pleť má aj svoju výhodu? Vďaka mastnému filtru je samotná pleť lepšie chránená proti vonkajším poveternostným vplyvom. Taktiež takáto pleť starne pomalšie a rovnako aj vrásky sa objavujú v neskoršom veku.

Ak aj napriek tomu netúžite po mastnej T-zóne, tak mám pre vás typ na ideálneho spoločníka, ktorý by vám mohol pomôcť v boji z mastným filtrom. Tým spoločníkom je Payot Gel Demaquillant D´tox – odličovací gél pre zmiešanú a mastnú pleť.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Tento gélik sa nachádza v plastovej priesvitnej fľaši s bielou pumpičkou. Keďže je samotné balenie priesvitné, tak môžete nahliadnuť do vnútra, vďaka čomu vidíte koľko gélu ste už spotrebovali. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Oficiálny popis:

Čistiace a antibakteriálny čistiaci gél s rastlinnými extraktmi pleť čistí a zbavuje ju nečistôt vrátane make-upu. Pleť dezinfikuje, vyrovnáva a reguluje kožný maz. Je vhodný najmä pre zmiešanú a mastnú pleť.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!

Pri jeho použití vám postačí 2-krát zatlačiť pumpičku a vyjde vám ideálne množstvo gélu, s ktorým si vyčistíte celú tvár. Gél som skúšala použiť aj z čistiacou kefkou aj bez nej. Čistenie pleti bez kefky bolo o čosi lepšie, pretože gél si v rukách napeníte oveľa lepšie. Avšak aj čistenie pleti s kefkou má svoju výhodu, pretože vám pleti vyčisti skôr do hĺbky.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Pri čistení pleti s gélom a s použitím čistiacej kefky môžete sledovať ako vám z tváre odchádza všetok make-up. A to aj napriek tomu, že ste si pleť dôkladne odlíčili. Verte mi, že nie vždy pleť zbavíte všetkého make-upu aj keď si to myslíte.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!


Samozrejme keďže to je gél, tak má príznačnú gélovitu konzistenciu. Ja som si ho veľmi, ale fakt veľmi obľúbila. Používam ho už vyše mesiaca a od tejto doby je moja pleť oveľa v lepšej kondícii. Počas dňa nebadám žiaden, respektíve minimálny lesk T-zóny. Úplne si to užívam, pretože už si stále nemusím kontrolovať svoju pleť. Určite ho na mastnú pleť odporúčam všetkými desiatimi. 

1 komentár:

  1. tak toto by bolo presne pre mňa...mám celkom bez problému pleť, ale T zóna sa mi vždy mastí..najmä nos :) skvelý tip :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.