LABELLO BALZAM NA PERY ORIGINAL NEON EDITION

1/26/2017 Unknown 3 Comments

Taký balzam na pery má svoju prioritnú funkciou – tou je hydratácia pier a zabránenie tomu, aby vaše pery popraskali. Zjednodušene povedané, že by mal hýčkať vaše pery a starať sa o ne ako v bavlnke. Avšak Labello svojim balzamom na pery pridalo ďalšiu estetickú funkciou.

Tento balzam má byť akýmsi módnym doplnkom pre vás a vaše kabelky. Priznajme si, ktorá z nás by rada vymenila svoj nudný balzam za dizajnový kúsok. Teraz môžete, pretože originálne Labello balzamy teraz zoženiete odeté v 6 neónových farbách.
Zdroj: Fotoarchív autorky.
Určite si hovoríte, že všetko neónové patrí k letu. Áno je to tak, no ani jeseň a zima nemusia byť nudné. Balzamy Labello sa tešia obľube u zákazníkov už dlhé roky. Originál tyčinkový obal je podľa mňa najideálnejším balením pre balzam. Nemusíte sa ho vôbec dotýkať vašimi prstami. Stačí balzam z tuby vysunúť a aplikovať na pery.
Zdroj: Fotoarchív autorky.
Oficiálny popis:
Doprajte perám starostlivosť, ktorú si zaslúžia. A sebe módny doplnok, ktorý nikto neprehliadne. V limitovanej edícii sme ošetrujúci balzam Labello Original obliekli do 6 žiarivých neónových farieb, ktoré svietia pod UV svetlom. Zloženie s bambuckým maslom, panthenolom a 12-hodinová hydratácia ale zostávajú. Zvoľte tú najlepšiu starostlivosť a dizajn, ktorý sa nedá prehliadnuť.
Zdroj: Fotoarchív autorky.
Nový hravý neónový obal, ktorý navyše pod UV svetlom svieti, bude hitom každej diskotéky. Ale to nie je jediné, čo tento balzam ponúka. Keďže je to balzam, tak by mal pery chrániť pred vonkajšími vplyvmi, ako je vietor, mráz a náhla zmena teplôt.
Zdroj: Fotoarchív autorky.
A to veru všetko robí. Pery si hýčka tým, že ich krásne hydratuje vďaka bambuckému maslu. Balzam sa odporúča nanášať podľa potreby. Preto ja ho nosím stále so sebou, respektíve jeden mám v kabelke a jeden na stole.
Zdroj: Fotoarchív autorky.

V tomto období mávam problém s tým, že mi praskajú pery. No odkedy používam tieto balzamy na pery, tak sa mi to zatiaľ nestalo, čo ma veľmi teší. Určite si túto edíciu balzamov nenechajte ujsť. Pery hydratujú, ošetrujú, skvelo vyzerajú a navyše majú príjemnú vôňu. 

3 komentáre:

  1. Bez balzámu v zimě nevylezu. A nejraději mám právě tyhle tyčinkové. Neonky se mi líbí, hledat je v kabelce musí být hračka :-) Budu muset taky nějaký pořídit

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já s labello balzámky moc zkušeností nemám.
    Giveaway Saloos

    OdpovedaťOdstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.