Oriflame hity a novinky kampane 2/2017

1/31/2017 Unknown 5 Comments

Nový rok so sebou prináša mnoho nového - nové zážitky, nové starosti, nové lásky, nové pracovné úspechy, nové spolupráce ... Mne toho priniesol veľa a jednou novinkou je spolupráca so spoločnosťou Oriflame. Vďaka tomu som dostala možnosť otestovať, nafotiť a podeliť sa s vami o môj názor na jednotlivé "vecičky", ktoré mi prišli.

Keďže ma kuriér zastihol v čase, keď som bola odcestovaná, tak bohužiaľ, tentokrát vám o všetkých novinkách  píšem tesne pred koncom kampane. Avšak ak vás niečo zaujme, tak stále máte týždeň na to, aby ste si to obzreli v aktuálnom katalógu 2/2017, ktorý je platný od 16.1 do 5.2.2017 😊.

Keď som sa po týždni vrátila domov, tak ma čakala celkom veľká krabica, ktorá bola plná noviniek. Nejde len o kozmetiku, ale aj o módne doplnky, ktoré sú pre každú ženu akousi drogou. Tentokrát je to celé poňaté v romantickom duchu, pretože sa k nám blíži sviatok všetkých zamilovaných. Poďme teda po poriadku.
Toaletná voda zaujme svojím decentným flakónom, ktorý padne priamo do ruky. Svetlo fialová toaletná voda v sebe spája jemnú, exotickú a vznešenú ženskosť. Je ideálna pre mladú ženu milujúcu parížsky štýl, a to hlavne vďaka tomu, že je kombináciou sladkého jablká, bieleho ibišteku a pižma. Jemne sladká kvetinová vôňa si ma naozaj získala a môžem vám ju vrelo odporučiť. Avšak odporúčam vám privoňať si k nej, pretože aj napriek tomu, že máte radi kvetinové vône - tak táto vám nemusí vyhovovať. Príkladom je moja mamka, s ktorou obľubujeme rovnaké vône, no táto jej nevyhovuje.

katalógový kód: 32871;  objem: 50 ml;  cena: 16,99 €
Aby sme nezabúdali na naše polovičky, tak je tu niečo aj pre nich. Táto toaletná voda v sebe spája mužskú eleganciu a vitalitu. Vôňa v sebe kombinuje grapefruit, levanduľu a kožené tóny. Podľa mňa v nej prevládajú hlavne kožené tóny, vďaka čomu ju robia výsostne mužskú sofistikovanú jemne korenenú vôňu. Presne takúto na mojej polovičke vyhľadávam.

katalógový kód: 32950;  objem: 75  ml;  cena: 16,99 €
Bonboniéry patria vo všeobecnosti medzi darčeky, ktorými sa obdarúvame. Čo tak tentokrát  siahnuť po niečom z čoho sa nepriberá? Tento úžasný krémik na ruky má lahodnú nugátovú vôňu a ešte sladšie balenie. Pokožku hydratuje, zanecháva ju jemnú a navyše krásne prevoňanú. Má príjemnú konzistenciu, ktorá nie je vôbec hutná a aj vďaka tomu sa do pokožky rýchlo vstrebáva. 

katalógový kód: 32846;  objem: 75 ml;  cena: 3,90 €
Keďže mám problematickú pleť, tak tomuto gélu som sa veľmi potešila. Keďže je to gél, tak má príznačnú konzistenciu, ktorá je mierne lepivá, avšak do pokožky sa rýchlo vstrebáva. Obsahuje komplex Detect s kyselinou salicylovou - práve tá je určená na liečbu akné. So zapáleným akné by si mal hravo poradiť v priebehu 8 hodín. O jeho účinkoch som sa ešte veľmi nepresvedčila, pretože som ho nestihla podrobiť poriadnemu testu. Gélik však má praktické balenie, ktoré sa hodí do každej kabelky. 

katalógový kód: 32651;  objem: 6 ml;  cena: 6,90 €
Tieto kapsuly sú určené pre obnovenie a navrátenie jemnosti a žiarivého vzhľadu pleti. Teda sú určené hlavne pre zrelšiu pleť, preto ich niekomu určite podarujem. Avšak môžem povedať, že je zaujímavé z takejto malej kapsuly získať všetky potrebné živiny pre pleť. Každá kapsula obsahuje prírodné oleje. A hlavne jedna takáto malá kapsula vám vystačí na tvár, krk a dekolt. 

katalógový kód: 32631;  počet: 30 kapsúl;  cena: 34,90 €
Ďalší krémik, ktorý bude z lásky darovaný niekomu, kto má zrelšiu pleť, na ktorej bádať príznaky starnutia. Nočný krém je určený na vrásky, je obohatený o sójový genisteín GenisteinSOY a komplex Amino+, ktoré vypĺňa hlboké vrásky a spevňuje kontúry tváre. Krém zaujme svojou jemnou nevtieravou vôňou, má príjemnú nemastnú konzistenciu. 

katalógový kód: 24188;  objem: 50 ml;  cena: 17,99 €
Obľubujem všetko čo je krásne voňavé, a preto po prvom otvorení tohto šampónu/kondicionéru som vedela, že si ho obľúbim. Má krásne sladkú mangovú vôňu, ktorú na vlasoch cítiť aj krátko po ich umytí. Šampón má extra veľké balenie, vďaka čomu sa s ním len tak rýchlo nerozlúčim a navyše, keďže dosť pení, tak ho nie je potrebné použiť vo veľkom množstve. Navyše je vo skvelej cene, ktorá je k takémuto veľkému baleniu dosť prijateľná. 

katalógový kód: 26449;  objem: 750 ml;  cena: 4,99 €
Patrím k tým, čo si doplnky a hlavne prstene z katalógov neobjednáva. Veľakrát len och-kám nad všetkými tými krásnymi doplnkami, avšak nakoľko mám celkom chudé prsty, tak mi je väčšina doplnkov veľká. Avšak v tomto prípade je to iné. Prsteň Eclat Mademoiselle je spojením zlatého "tela" a broskyňového kamienku, navyše je možné prsteň podľa potreby nastaviť. Teda ho môžete podľa hrúbky prsta roztiahnuť a stiahnuť. Jupíiii, konečne niečo pre mňa. Vďaka tomu mi prstienok sadol ako uliaty. 

katalógový kód: 29378;  veľkosť: univerzálna;  cena: 8,99 €
U mňa v šatníku si táto šatka rýchlo našla svoje stále miestečko. Patrím k tým, čo obľubujú šály a šatky v každom ročnom období (teda okrem leta). Preto keď som zbadala túto, tak som sa jej veľmi potešila. Je z príjemného pomerne teplého materiálu, má svetlo ružovú farbu - presne takú akú na šáloch a šatkách mám najradšej. Je to elegantný módny doplnok, ktorý musí mať každá žena. 

katalógový kód: 29406;  cena: 11,99 €
Na kabelkách si veľmi nepotrpím - prednosť dávam topánkam a oblečeniu. Stačia mi 2 kabelky na výmenu a je to. Avšak táto kabelka Cayenne ma očarila svojou malinovo - červenou farbou. Má 2 ramienka - jedno na nosenie cross body a druhé na nosenie v ruke. Kabelka je spojením 2 matriálov - kože a semišu. Nakoľko už nechodím do školy, tak takáto veľkosť kabelky veľmi vyhovuje - aspoň v nej nebudem nič musieť hľadať. Jej veľkosť je postačujúca na bežné nosenie.

katalógový kód: 29325;  cena: 22,99 € 
Šatka je oslavou lásky. Lásky, ktorá je veselá, romantická a nežná. Táto polyesterová šatka je zdobená zaujímavým vzorom s abstraktnou potlačou v strede, a na okrajoch má srdiečka a nápis "Love". Šatku určite odložím na teplejšie dni, kedy už nebudem musieť nosiť veľké teplé šály. No môžem povedať, že je naozaj krásna romantická. 

katalógový kód: 29326;  cena: 11,99 € 
Kozmetických taštičiek nie je nikdy dosť. Hlavne v prípade, že často cestujete. Sú to šikovný pomocníci, do ktorých si môžete zabaliť potrebné veci. Toto kozmetické puzdro The One je síce trošku menšie, no na štetce (poprípade niečo iné) je ideálne. Čierne puzdro je doplnené o biely nápis (logo) The One. 

katalógový kód: 29251;  cena: 9,99 €
13. Pinzeta a ceruzka na obočie Giordani Gold 
Pomôcky, vďaka ktorým si vykúzlite obočie ako filmové hviezdy. Pinzeta v praktickom ochrannom puzdre má v sebe vytlačené logo. Pohodlne sa drží v ruke a skvelo sa s ňou upravuje obočie.

Ceruzka na obočie v odtieni Brown je pre mňa trošku tmavá. Povedala by som, že je to niečo medzi hnedou a čiernou farbou. Čo však oceňujem, tak je to, že na jednom konci má kefku, ktorou si prečešte obočie pre konečný dokonalý vzhľad. Čo ma však trošku mrzí, tak je nutnosť ceruzku strúhať. Ja dávam prednosť skôr automatickým ceruzkám - ale to je len detail. 

katalógový kód: ceruzka - 33093; pinzeta: 28280
cena: ceruzka- 5,99 €; pinzeta: 2,99 €


 Čo hovoríte na tieto novinky? Objednávate si niečo z katalógov Oriflame?

5 komentárov:

  1. Já jsem přemýšlela nad tou vůní, ale nakonec jsem ji nevzala.
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vecičky vyzerajú ozaj super. Už dávno som si z Oriflame nič neobjednávala.

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Celkovo má Oriflame zaujímave vecičky a to nielen v tejto kampani :D

      Odstrániť
  3. Pekne. Novinky jsou to zajimave. Pralinkovy krem me zaujal asi nejvice. Ale i sada na oboci vypada skvele ❤

    OdpovedaťOdstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.