Revlon Dramatic Definition maskara

1/16/2017 Unknown 1 Comments

Umelé riasy sa v poslednom čase dostávajú do popredia a môžeme povedať, že zažívajú naozaj veľký BOOM. Sú efektné a ak nieto nemá prírodou nadelené „bábikovské riasy“ tak je to ideálny spôsob ako si ich dopriať. Trošku lepidla a je to - krásny zvodný pohľad, ktorému neodolá žiaden chlap.

No čo ak nemáte čas na to, aby ste si tie riasy nalepili? V tomto prípade je tu ďalšia záchrana. A tou sú riasenky. Tie sú dostupné v rôznych farebných prevedeniach, s rôznym tvarom kefky určené pre rôzne efekty. Väčšina žien bez toho aby si nedala aspoň riasenku na oči, nevyjde z domu. A ja to celkom chápem, veď skúste sa nalíčiť bez toho aby ste si dali riasenku. Ak teda neviete po akej siahnuť, tak vám dnes prinášame typ na riasenku od spoločnosti Revlon a to Dramatic Definition Mascara.
Zdroj: Fotoarchív autorky.
V portfóliu spoločnosti  Revlon môžete nájsť hneď niekoľko riaseniek. No v jej portfóliu je kolekcia 5 riaseniek, ktoré majú takmer rovnaký obal. Líšia sa len farbou vrchnáčika a samozrejme tvarom kefky. Každá z nich je určená pre dosiahnutie iného efektu – jedna je pre objem a dĺžku, ďalšia zas pre obrovský objem, jedna zas pre dosiahnutie všetkých výhod, a jedna pre dĺžku.
Zdroj: Fotoarchív autorky.
Oficiálny popis:
REVLON DRAMATIC DEFINITION™ MASCARA pre dokonale výrazné riasy bez zlepencov. Riasenka pre výrazné a neodolateľné riasy. Silikónová kefka dokáže riasy perfektne oddeliť a prečesať. Jemná textúra nezlepuje ani nezaťažuje riasy. Dodajte svojím riasam zvodný pohľad.
Zdroj: Fotoarchív autorky.
Na prvý pohľad som si povedala, že je to riasenka pre mňa ako stvorená. Zo všetkých tvarov a materiálov kefiek, práve takéto umelé (silikonové) mám zo všetkých najradšej. K tomu malinké štetinky, ktoré sa pohrajú s každou riasou – čo viac si priať J.
Zdroj: Fotoarchív autorky.
Pri prvom použití každej riasenky je potrebné si nájsť ten správny fígeľ ako s ňou pracovať, aby ste dosiahli želaný efekt. Ja túto používam už asi 2 mesiace a musím povedať, že ani raz ma nesklamala. Vždy vytvorí efekt krásne predĺžených a oddelených rias.
Zdroj: Fotoarchív autorky.

Kefka ma tiež ideálnu veľkosť a tvar na úpravu nielen horných ale aj spodných rias. Riasenka na očiach veľmi rýchlo zasychá, avšak mne sa stáva, že po celom dni s riasenkou na očiach ju mám otlačenú na hornom viečku. Ja si ju vždy aplikujem v 2 vrstvách, pretože tak dosiahnem požadovaný vzhľad a zafarbenie.

1 komentár:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.