Sothys Ceruzka na zvýraznenie obočia

3/24/2017 Unknown 1 Comments

Ak nepatríte k tým dámam, ktorým bolo dané krásne obočie, ktoré každý deň vyzerá ako práve urobené v salóne, tak zúfať nemusíte. Existuje mnoho spôsobov, ako si zabezpečiť krásnu klembu, pretože práve samotné obočie dokáže zmeniť celý výzor tváre. 

Možno vám ako prvé napadne zájsť do salónu a nechať si vytvoriť permanentný make-up. Má to svoju výhodu, pretože si obočie nebudete musieť upravovať každé ráno. Ďalšou možnosťou je skúsiť rôzne séra na podporu rastu obočia. Možno poslednou možnosťou je siahnuť po ceruzkách alebo tieňoch na obočie, štetci a dotvoriť si obočie doma. Ja vám dnes predstavím šikovnú pomocníčku - Ceruzku na zvýraznenie obočia od spoločnosti Sothys.
 
Mať upravené obočie je naozaj podstatné. Ja som sa už neraz presvedčila o tom, že vykreslené obočie naozaj zmení celkový výzor tváre. A pri tejto ceruzke platí, že vám postačí pár sekúnd na to, aby ste z domu vyšli s naozaj dokonalo upraveným obočí. 
 
Oficiálny popis:
Dosiahnite zvýraznené obočie za pár sekúnd s tónovanou ceruzkou jemnej textúry pre každé obočie. Kombinácia voskov, ktoré zachovajú prirodzené kontúry obočia a polymér, ktorý obočie zafixuje.
 
Možno si poviete, že je to obyčajná ceruzka. No v tomto prípade to tak nie je. Nie je to len obyčajná ceruzka. Kým pri tieňoch na obočie musíte použiť najprv samotný tieň na doplnenie obočia a vosk na jeho zafixovanie, pri tejto ceruzke to nie je potrebné.
 
Ceruzka je zmesou farby a vosku. Preto pri jej použití si obočie dokreslíte a hneď aj zafixujete jeho tvar. Môžem povedať, že vďaka tomu je toto najlepšia ceruzka na obočie akú som kedy vyskúšala. Už netrávim niekoľko minút pri zrkadle, kým si vyčarujem obočie podľa svojich predstáv. Stačí mi len zopár ťahov a obočie je dokonalé a hlavne podľa mojich predstáv.
 
Povedala by som, že hnedý odtieň ceruzky je ideálny pre brunetky. Ceruzka poskytuje skvelú pigmentáciu a čo ma naozaj baví, tak je to, že obočie si drží svoj tvar a pigmentáciu počas celého dňa, a to dokonca aj na mastnej pleti. Môžem vám ju len a len odporučiť.

1 komentár:

  1. vyzerá na tebe super :) podobnú ceruzku mám od L´oréal a keď chcem takéto výraznejšie obočie, tak ju rada použijem :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.