Oriflame hity a novinky kampane 7/2017

5/09/2017 Unknown 2 Comments


Máte aj vy ten pocit, že čas akosi rýchlo plynie? Ja môžem povedať, že odkedy som skončila VŠ a začala pracovať, tak je čas naozaj neúprosný. Potrebovala by som, aby deň mal viac ako len 24 hodín (áno viem, je to nemožné) aby som všetko stihla. Preto aj akosi zanedbávam blog, čo ma nesmierne mrzí. Avšak pravidelnosť môžete očakávať aspoň pri článkoch s novinkami spoločnosti Oriflame, vždy z aktuálnej kampane. A navyše moje články a testy nájdete aj na portály KAMzaKRASOU.sk 💗
Tento mesiac je spojený hlavne s krásnym sviatkom, akým je Deň Matiek (maminiek). Pri tejto príležitostí ju nezabudnite obdarovať hoci len objatím, bozkom alebo úsmevom. Skúste jej niečo vyrobiť z lásky alebo v prípade nešikovnosti, to vyriešte nejakou potešujúcou objednávkou. U nás doma je tento deň – 14.máj obzvlášť výnimočný. Neslávi len moja mamina, ale slávime celá rodina, pretože v tento výnimočný deň oslavujem narodeniny 🎉🎂. A tento rok to budú naozaj výnimočné, pretože štvrťstoročie (25 rokov) je už ozaj výnimočné číslo.  A viete čo, vôbec sa na takýto vek necítim!

Máj lásky čas ideálny na starostlivosť o svoj zovňajšok. Preto v tejto kampani to bude zamerané hlavne na produkty určené na starostlivosť o pleť, vlasy a telo.

1. Parfumovaná voda Amber Elixir Crystal
Podľahnite kúzlu luxusnej orientálno-kvetinovej parfumovanej vody, ktorej tvárou sa stále úspešná Barbora Švidraňová. Naozaj ženská zmyselná vôňa, ktorá je odetá do skleneného flakónu, vás chytí za srdce. Úvodné tóny patria baltskému jantáru, v srdci vás očaria jedinečné tóny černušky siatej a na záver si vás podmaní akord hnedého cukru. Túto vôňu musíte určite vyskúšať. Jemne sladká vôňa, so zmesou orientu rozpáli každého chlapa.  

2. NovAge Ecollagen Light - ľahký denný krém
Tomuto krému som sa naozaj veľmi potešila. Môj vek a hlavne moja pleť si začala vyžadovať aj takúto protivráskovú starostlivosť. Už aj samotný názov napovedá, že sa jedná o ľahučký krém, ktorý má príznačnú konzistenciu. Rýchlo sa do pleti vstrebáva, čo je naozaj skvelou výhodou. Je odporúčaný pre vekovú kategóriu 30+, avšak je to len orientačné číslo. Ak vás trápia jemné linky na tvári, tak ho určite vyskúšajte.

3. Sprchovací krém s avokádom Love Nature
Ó, áno! Sprchovacie krémy / gély Oriflame som si v poslednej dobe naozaj obľúbila. Dokonca u mňa v obľúbenosti predbehli voňavé gély Dermacol. Táto nová rada Love Nature je šetrná k životnému prostrediu, pretože ich zloženie je biologický rozložiteľné a vlasové produkty neobsahujú silikóny. Tento sprchovací gél má jemnú avokádovú vôňu, jemne pení a pokožku zanecháva jemnú a hydratovanú.
4. Telové mlieko a sprchovací gél s levanduľou Love Nature
Pri starostlivosti o telo ešte ostaneme. Tentokrát sa zastavíme v prírode a mnohými obľúbenej levanduli. Mne sa levanduľa ako rastlina páči a hlavne jej vôňa je naozaj prenikavá. Iróniou však je, že v kozmetike ju nemusím. Preto tieto produkty putovali hneď k mamine. Levanduľa je vo všeobecnosti relaxačná a navodzuje príjemnú atmosféru, čo sa hodí po dlhom náročnom dní.
5. Šampón a kondicionér s avokádovým olejom a harmančekom Love Nature
Do tretice tu máme šampón na vlasy. Ide o krémový šampón a kondicionér v jednom s prírodným avokádovým olejom a harmančekom, ktorý vlasy šetrne čistí a zároveň zlepšuje ich kondíciu. Mne v tomto šampóne prevláda viac vôňa harmančeka ako avokáda. Za mňa jeho veľkou výhodou je to, že ide v podstate o produkt 2v1 – teda šampón a kondicionér. Vďaka tomu šetrím trošku času, pretože pri starostlivosti o vlasy môžem vynechať jeden krok. Vlasy po jeho použití ostávajú jemné, hebké a ľahko sa rozčesávajú.
6. Guľôčkový antiperspiračný dezodorant Silk Beauty a Krémový antiperspiračný dezodorant Activelle Pure Care
Nie som veľmi zástankyňa podobných produktov. Prednosť dávam antiperspirantom v sprejovej podobe. Takáto forma mi príde trošku nehygienická a menej účinná. Každopádne oba produkty majú príjemnú ženskú vôňu – Silk Beauty navyše vonia kvetinovo, pretože obsahuje olej z pupalky. Ak vám vyhovuje aj takáto forma antiperspirantov, tak ich skúste. Hlavne v lete sa budú náramne hodiť, a hlavne sú celkom malé, preto sa zmestia do každej kabelky -  preto môžete mať ochranu stále pri sebe.

7. Brúska na nohy Feet Up
Tak tento produkt sa určite hodí na prichádzajúce obdobie, a vlastne hodí sa celoročne. Ak máte problémy s hrošou pokožku – teda so zrohovatenou pokožkou chodidiel, tak toto je skvelý produkt, prostredníctvom ktorého sa jej zbavíte. Brúska na nohy v príjemnej modrej farbe je síce rozmerovo trošku väčšia, avšak celkom fajn sa s ňou pracuje. Brúsny rotačný valec vás v priebehu niekoľkých sekúnd zbaví tvrdej pokožky na chodidlách. Jeho možno nevýhodou je, že je napájaný prostredníctvom 4 AA batérii. Ak sa ho rozhodnete použiť, tak odporúčam najprv kúpeľ nôh, prostredníctvom ktorého vám pokožka zmäkne a tak ju jednoduchšie odstránite.
8. Hodinky Aruba a Prsteň Gachala
Hodinky so zlatým ciferníkom, ktorý ladí s vymeniteľnými ramienkami z imitácie kože? Viete si predstaviť ako som výskala od radosti, keď som ich rozbalila? Moja druhá radosť prišla v momente, keď si ich prvýkrát obmotala okolo ruky. Sú naozaj nádherné a skvelo sedia aj na úzkej ruke. Vďaka menšiemu ciferníku, skvelo padnú na každú ženskú ruku. V balení nájdete 2 vymeniteľné náramky – jeden v kovovo zlatej farbe a druhý s tropickým motívom. 

Prsteň Gachala v zlatej farbe je obohatený o zelený sklenený kamienok a maličký nepravý diamant. Skvele na ňom je to, že má tiež prispôsobiteľnú veľkosť. Sláva, všetkým takýto nastaviteľným doplnkom, ktoré takto padnú aj na tenšie prsty!
9. Kabelka Gachala
Na záver možno to najlepšie a najzelenšie. U mňa kedysi platilo, že všetko muselo byť zelené. Oblečenie, obuv atď. Avšak, našťastie som z tohto môjho trendu vyrástla. No táto kabelka, ma opäť vrátila do tínedžerských čias. Kabelka má menšie rozmery (21x4,5x15 cm) – hodí sa preto na dní, kedy vám stačí peňaženka, kľúče a mobil – teda na nejakú poriadnu, letnú party. Zovňajšok kabelky je doplnený o vzor s fialovou podšívkou. Rovnako vnútro kabelky je odeté do fialovej farby, čo skvelo dopĺňa jej smaragdovo zelený vzhľad. K tomu nastaviteľné ramienko predurčuje túto kabelku na nosenie cross body, avšak môžete ju nosiť aj bez neho ako listovú kabelku. 

Premýšľali ste už nad tým, čím potešíte svoju maminu? Vybrali by ste jej niečo z tejto kampane?

2 komentáre:

  1. No mojí mamince by udělal radost šampon a kondicionér s avokádem :)
    Ale co by teda udělalo radost mě je ta kabelka :D je úžasná a ta barva je skvělá!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne, tá kabelka je skvelá na leto :) Mne sa tiež na nej najviac páči kombinácia zelenej a fialovej - úplne DOKONALÉ!!! :D

      Odstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.