Oriflame hity a novinky kampane 12/2017

8/17/2017 Unknown 1 Comments

V aktuálnej kampani č.12 spoločnosti Oriflame, nájdete veľké množstvo zaujímavých produktov ako aj doplnkov. Keďže krása sa dá dosiahnuť ako zvnútra (prostredníctvom vyváženej stravy bohatej na vitamíny a minerály), tak aj zvonku (prostredníctvom dekoratívnej a telovej kozmetiky), tak som sa tentokrát zamerala práve na to.

Keďže sama nemám dokonalú pleť, tak práve kozmetika je to, čo mi pomáha udržiavať ju čistú a sviežu. Preto sa spolu pozrieme hlavne na prípravky určené pre starostlivosť o pleť z rady Ecobeauty. Samozrejme okrem toho aj na iné produkty, ktoré má v aktuálnom katalógu zaujali.

1. Špirála The ONE No Compromise
Začnem teda úplnou novinkou, ktorá zaujme hneď vďaka niekoľkým aspektom. Je to riasenka, ktorá je vodeodolná, no zároveň ju odlíčite prostredníctvom teplej vody. Že nemožné? Verte, skúsila som to! Keďže nie som typ človeka, ktorý sa líči k vode, s touto riasenkou som to skúsila. Počas celého dňa sa mi vôbec nerozmazala ani neopadávala pod oči. Je to úplná bombaaaa! Večer ju hravo odlíčite prostredníctvom tampónika namočeného v teplej vode. Vďaka inovatívnej technológii Lash Wrap obalí každú mihalnicu, pričom jej dodá úžasný objem aj dĺžku. A výsledok? Mascara riasy pekne predĺži, vydrží po celý deň a hravo sa odličuje. Ja ju môžem len a len odporučiť.

2. Dezinfekčný čistiaci gél na ruky SoftCaress
Dezinfekčný gél na ruky bol mojou záchranou ešte v dobe, keď som každý týždeň cestovala do školy. Cestovať vlakom, kde pred vami cestovalo milión iných ľudí, nie je 2-krát príjemné. Dezinfekčný gél bol pre mňa skvelou voľbou vtedy a rovnako je tomu aj dnes. Aj teraz, keď si niekam vyrazíme, tak mi robí spoločnosť. Má jemne alkoholovú vôňu a trošku chladí, avšak nezanecháva ten nepríjemný lepkavý pocit na rukách. Pokožku rúk dezinfikuje a zároveň osviežuje. Je to pomocník, ktorý sa v kabelke určite nestratí.

3. Zjemňujúci a vyživujúci olej Swedish Spa
Nie vždy využívam produkty, ktoré majú široké spektrum využitia. Veď ako môže jeden produkt mať viac vlastnosti? Tento olej je určený na vlasy, na pokožku a rovnako aj do kúpeľa. Skúsila som ho na vlasy – naniesla dom ho do končekov a trošku do dĺžok, nechala chvíľku pôsobiť a následne vlasy som umyla. Naozaj môžem potvrdiť, že vlasy boli jemnejšie a hydratovanejšie. Viac mi však vyhovuje ako olej do kúpeľa. Toto je rozhodne pre mňa správne využitie tohto produktu. Skvelá aromaterapia, ktorá vás nakopne. Čo je rozhodne na tomto oleji netradičné, tak je jeho vôňa. Je to mix všetkých obsiahnutých olejov – zázvorový (jemne štipľavý), kokosový (príjemne sladký), mandľový. Navyše obsahuje vitamín E, ktorý je prírodným antioxidantom.

4. Očný krém Ecobeauty
Dermatológovia sa zhodujú, že po dovŕšení 20. rokov, je načase zaradiť do svojej každodennej starostlivosti aj očné krémy, pretože pokožka v okolí očí je jemnejšia, menej sa mastí – preto je viac náchylná na tvorbu vrások. Očný krém Ecobeauty – hydratačný očný krém je okamžitým riešením na unavený vzhľad očných partií. Je posilnený o arktické brusnice bohaté na antioxidanty a olej z rakytníka (ak sa chcete dozvedieť viac o účinkoch rakytníka, tak kliknite na KAMzaKRASOU.sk), ktoré pomáhajú vyhladiť a rozjasniť citlivé očné kontúry.

Pri testovaní tohto krému som mala zmiešané pocity. Pri prvej aplikácii som začala pociťovať pnutie, ktoré neskôr vyústilo do alergickej reakcie – v okolí očí sa mi vytvorili červené fľaky. Nebolo to nič príjemné. Avšak, povedala som si, že to ďalší deň risknem opäť. V tomto prípade som opäť pociťovala jemné pnutie, no nespozorovala som žiadne alergické reakcie. Na ďalší deň už som nepociťovala ani pnutie, len jemné chladenie. Očný krém používam vždy večer, preto sa ráno prebúdzam s hydratovaným očným okolím a sviežejším vzhľadom očného okolia. Napokon som rada, že ma takáto prvotná reakcia neodradila od používania očného krému.

5. Čistiace pleťové mlieko Ecobeauty
Ako som sa dočítala, tak toto čistiace pleťové mlieko je ideálne na odstraňovanie očného make-upu. No bohužiaľ, mne v tomto prípade veľmi nevyhovoval. Skôr ho využívam na odlíčenie celej pleti. Je obohatené o bio olej zo slnečnicových semien a upokojujúcu nevädzovú vodu v bio kvalite, ktoré chránia a zlepšujú kondíciu pleti. Pleť po použití zanecháva jemnú, hladkú a upokojenú.

Čistiace mlieko má celkom zvláštnu mixovanú vôňu, avšak cítiť z nej dotyk prírody. Mlieko pleť celkom pekne vyčistí a odstráni z nej make-up. Ja osobne nepoužívam na odličovanie len samotné čistiace mlieko. Ja si to poisťujem ešte prostredníctvom ďalších produktov. Každopádne, mlieko plní svoj účel.

6. Tonizačná voda Ecobeauty
Osviežujúca tonizačná voda, parfumovaná nádhernou vôňou, povzbudí unavenú pleť pomocou ružovej a harmančekovej vody v biokvalite. Je obohatená o ingrediencie bohaté na antioxidanty. Pomáha upokojiť a zjemniť pleť, zvláčni ju i vzpruží a obnoví jej príjemný pocit. Používajte ju po vyčistení pleti čistiacim mliekom.

Presne toner je tým produktom, ktorý pleť krásne dočistí. Ak ho nepoužívate, tak by ste mali začať, pretože toner vás zbaví všetkých zvyškov čistiaceho mlieka, kožného mazu a odumretých buniek. Tento v spreji stačí nastriekať na tampón a krúživými pohybmi dočistiť pleť. Pleť je po jeho použití príjemná na dotyk, jemnejšia a vďaka harmančekovej vode ukľudnená. Takto je pleť pripravená na aplikáciu pleťového krému.

7. Toaletná voda Athena Bright Breeze 
Svieža a žensky príťažlivá vôňa s tónmi morskej bergamotovej silice, kvetov jazmínu pokrytých rosou a oslnivými tónmi pižma (Viete, čo je pižmo? Ak nie, tak kliknite na KAMzaKRASOU.sk, kde sa to dozviete). Ide o kvetinovú akvatickú citrusovú vôňu. Citrusové vône doma ešte nemám, preto som si túto vybrala, pretože som čakala, že bude osviežujúca. No bohužiaľ, mne v nej vynikajú kvetinové tóny. Čo mi v konečnom dôsledku ani nevadí, pretože kvetinové vône milujem.

8. Puzdro Fire
Pôvodne som si chcela z katalógu objednať kabelku Fire, avšak omylom som zadala zlé objednávkové číslo – hops, aj ja sa občas kopnem. No pravdupovediac, veľmi mi to nevadí. Aj puzdro si našlo svoje využitie – nosievam ho v kabelke na drobností, poprípade ak idem niekam prespať, tak si v ňom brávam potrebnú kozmetiku. Je v ohnivo červenej farbe so semišovým povrchom, ktorý je príjemný na dotyk. Rozhodne zaujme svojou farbou – výrazný doplnok, ktorý oživí každý fádny jesenný outfit.

1 komentár:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.