Oriflame hity a novinky kampane 15/2017

10/25/2017 Unknown 0 Comments

Krásny deň vám prajem,

opäť vás vítam pri pravidelnom článku s dávkou inšpirácii na novinky od Oriflame. Tento mesiac sa to s novinkami naozaj roztrhlo. Spoločnosť uviedla na trh novú kolekciu The ONE Disguise, ktorá upúta už na prvý pohľad.

V snahe vytvoriť výrazný a jedinečný vzhľad tejto kolekcie, sa spoločnosť rozhodla spolupracovať s jednou z najlepších európskych škôl módneho dizajnu – Kráľovskou akadémiou výtvarných umení v Antverpách. Tak sa poďte pozrieť, čo z tejto spolupráce vzišlo.

1.Kabelka Disguise
Táto kabelka upúta hlavne mladšie ročníky, pre ktoré je celá táto kolekcia stvorená. Kabelka má elegantný, ale zároveň hravý dizajn. Má menšie rozmery (18 x 6 x 17 cm), vďaka čomu sa bude hodiť na piatkovú večernú párty, kde vám stačí zopár maličkosti a môžete vyraziť. Je vyrobená z imitácie kože s dizajnom v podobe ilúzii. Zdobí ju maľovaný vzor, má ramienko s prispôsobiteľnou dĺžkou a žiarivé kovové zapínanie zlatej farby. Mňa kabelka zaujala svojim rebelským vzorom a hlavne, keďže už nechodím do školy a pracujem z domu, tak som presedlala na menšie kabelky, do ktorých mi vojde peňaženka, kľúče a mobil – veď, čo viac potrebujem, no nie? Zaujala aj vás?

2.Paleta očných tieňov The ONE
Nalíčte si oči paletou prekrásnych očných tieňov. Je dostupná v 3 odtieňoch – Vivid pre nespútané a odvážnejšie krásky, ktoré sa neboja farieb; Smokey – klasika, ktorou sa nikdy nedá nič pokaziť a Naturelle, ktorá vám vykúzli bežné denné líčenie. Paletka obsahuje 6 poloperleťových tieňov a 2 matné. V balení navyše nájdete malinký aplikátor, ktorý vás v prípade núdze dokáže zachrániť. Zaujímal by vás celý test na túto paletku a tiež aj to, aké líčenie sa mi podarilo ňou vytvoriť? Tak kliknite na www.KAMzaKRÁSOU.sk, kde nájdete celý test na túto paletku.  

3. Ceruzka na pery The ONE Express
Na tieto ceruzky som sa tešila asi najviac. Zbožňuje akékoľvek rúže na pery, ktoré dokážu každú Ženu premeniť na neodolateľnú dračicu, ktorá ohúri už pri vchode do miestnosti. Tieto hydratačné ceruzky nájdete v katalógu v 6 odtieňoch – od menej výrazných až po výraznejšie. Obsahujú vyživujúce bambucké maslo a vitamín E pre nádherné, jemné a hydratované pery. Ja som si na testovanie vybrala 3 odtiene: Coral Craze – korálový odtieň, ktorý sa síce hodí skôr na leto, no stále má istý šmrnc a hlavne sa hodí na dní, keď nechcete vystúpiť z davu. Red Rush – červená klasika, ktorá by nemala chýbať v žiadnej kozmetickej taštičke. Purple Haze – pre mňa tmavý výstrelok, ktorý je túto jeseň trendy, no v konečnom výsledku vyzerá zaujímavo. Ak ich chcete vidieť v akcii, tak opäť kliknite na www.KAMzaKRÁSOU.sk.

4. Prispôsobivý balzam na pery The ONE
Podobné balzamy, ktoré reagujú na teplotu pier alebo ich pH, ste už na trhu mohli zazrieť. V Oriflame nespia na vavrínoch a zaradili takýto balzam do svojej ponuky. Balzam má fialovú farbu, ktorá pery zahalí do jemnej ružovej farby. Pery krásne hydratuje, zvláčňuje a zanecháva jemné. Čiže, v podstate funguje ako balzam, jemný rúž a lesk na pery. Test na tento balzam na pery môžete tiež nájsť na webe www.KAMzaKRÁSOU.sk, kde som mu venovala samostatný článok.

5. Upokojujúci odličovač očí NovAge
Dlho zháňam odličovač očí, ktorý je jemný a vôbec nedráždi. Myslíte, že práve tento splní moje očakávania? Má gélovú konzistenciu a jemne modrú farbu a povedala by som, že je takmer bez akejkoľvek vône. Môžem potvrdiť, že očný makeup odličuje bez akýchkoľvek problémov, nedráždi pokožku v okolí očí a ani samotné oči. Navyše krásne hydratuje a upokojuje. Pri tomto odličovači ma zaujalo, že posilňuje riasy – povedala by som, že niečo na tom bude, pretože odkedy ho používam (cca 2 týždne), tak som na tampóniku po odličení nenašla ani jednu vypadnutú riasu. Určite vám ho odporúčam vyskúšať. Je navyše oftalmologický testovaný, preto sa bude hodiť aj pre žienky s citlivejšími očami.

6. Regeneračný šampón a kondicionér HairX
Ja skôr dávam prednosť šampónom, ktoré sú určené pre mastné alebo pre jemné a suché vlasy. Preto vám je možno jasné, že tento som netestovala ja. Regeneračný šampón chcela vyskúšať moja (dúfam) budúca švagrinka. Tá si toto duo pochvaľuje. Vraj odkedy ho používa, tak jej vlasy sú na dotyk jemnejšie, no na pohľad oveľa lesklejšie. Dokonca má pocit, že jej vlasy vyzerajú zdravšie ako pri používaní iného, podobného šampónu z drogérie. Šampón a rovnako aj kondicionér obsahuje arganový olej, ktorý ako možno viete, má bohaté využitie v kozmetickom priemysle. Švagrinka, vrelo odporúča.

7. Tiene na obočie The ONE
Keďže mi dochádzal môj obľúbený tieň na obočie, tak v tomto katalógu padla moja voľba na túto praktickú paletku, ktorá obsahuje 2 tiene – tmavší a svetlejší hnedý tieň na obočie a vosk, ktorý zafixuje tvar obočia. Navyše v praktickom „šuplíku“ nájdete ukryté 2 skosené štetce, ktoré majú farebne odlišné štetinky. Mne tieto štetčeky prídu trošku tvrdé, preto na dokreslenie a dotvarovanie obočia používam iný jemnejší. Čo má na týchto tieňoch na obočie prekvapilo, tak je ich pigmentácia. Nečakala som, že pri jemnom prejdení bude farba taká intenzívna. Paletka je praktická – obsahuje takmer všetko, čo potrebujete na úpravu obočia, preto sa hodí aj na cesty s obmedzenými možnosťami (napr. ušetríte miesto v kufri). Som z nej milo prekvapená!

8. Zvláčňujúci krém na ruky Dream Cream
Krémov na ruky nie je nikdy dosť (rovnako ako balzamov na pery). Tento má objem 30 ml, čo ho predurčuje na nosenie v mojej malej kabelke Disguise. Praktické vreckové balenie, hydratácia a výživa pokožky rúk, k tomu príjemná vôňa – čo viac si priať? Po jeho použití ostáva pokožka rúk naozaj jemná a hladká. Obsahuje vitamín E a sladký mandľový olej, vďaka čomu má krásnu sladkú mandľovú vôňu, ktorú na pokožke cítiť ešte zopár minút po vsiaknutí krému.

9. Pončo Country
Milujem veľké hrubé šály, no pončo je kategóriou samou o sebe. Keďže som vo svojom šatníku nemala, tak som to chcela napraviť. Toto je v krásnej kombinácii jesenných farieb so žakárovým vzorom, ktorý oživí každý šatník. Je teplé, no zároveň je ľahučké. Ja som si ho obľúbila, pretože väčšinou ak niekam ideme, tak chodievame autom (áno, spohodlneli sme), do ktorého sa nepotrebujem veľmi naobliekať, pretože pončo príjemne zahreje.

0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.